پودر دود نمایش بزرگتر

پودر دود گیزیا

"DC7631"

مزه و رایحه دودی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,870 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:187,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولادویه دود
برندگیزیا gizzia
مدلپودر
رایحهدودی
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
حجم1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردافزودن مزه و بوی دودی به غذا
بافتپودر
نسبت ترکیببا توجه به مقدار مواد غذایی، مقدار مناسب از ادویه را بیافزایید
ترکیباتپودر دود
اطلاعات بیشتر

پودر دود گیزیا ادویه ایست مناسب طرفداران غذاهای دودی. شاید کمتر کسی فکر می کرد روشی که اجداد ما برای حفظ و نگهداری مواد غذایی از فاسد شدن انجام می دادند، روزی تبدیل به طعمی محبوب در میان افراد شود. در گذشته که امکان فریز یا انبار کردن مواد غذایی نبود، با قرار دادن مواد غذایی در معرض دود ناشی از سوختن چوب درختان، اقدام به طعم دهی، پخت و بالا بردن امکان نگهداری برای مدت زمان بیشتر می کردند. اما امروزه دودی کردن در اصل تنها برای ایجاد تنوع مزه ای صورت می گیرد. به همین خاطر نیز به جای آویزان کردن مواد غذایی و در معرض دود قرار دادن آنها، به استفاده از پودر دود گیزیا اکتفا می کنیم.

پودر دود چیست؟

پودر دود در ترکیبی از اسانس دود با پر کننده پودری است. دود حاصل از سوزاندن چوب را به روش تقطیر جمع آوری می کنند و سپس به صورت پودر درمی آورند. از این محصول می توانید برای افزودن مزه و رایحه دودی به انواع غذا به ویژه گوشت، مرغ، و ماهی استفاده کنید.

روش استفاده از پودر دود

استفاده از این ادویه بسیار راحت است. کافیست مقدار مناسب از آن را به مواد مرینیت اضافه کنید و مواد غذایی تان را با آن مزه دار سازید. پس از یکی دو ساعت که مواد در این ترکیب استراحت کرد، مزه و رایحه دودی به خورد بافت گوشت می رود. و پس از کباب کردن آن به خوبی متوجه مزه و بوی دودی و خوشایند آن خواهید شد. با استفاده از این محصول حتی می توانید انواع گوشت های فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس یا غذاهایی مانند ناگت مرغ و ماهی را در منزل با طعم دودی تهیه کنید. اگر جزو افرادی هستید که علاقمند هستند سوسیس و کالباس را در منزل تهیه کنند، می توانید با استفاده از این ادویه، تنوع مزه ای ایجاد کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده