پودر دود پیزارلا پا نمایش بزرگتر

پودر دود پیزارلا پا

"DC7441"

مناسب غذاهای اسموکی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,440 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:156,000 تومان

تخفیف:12,000 تومان


پرداخت شما:144,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه
برندپیزارلا پا
مدلپودر دود
اصالتاورجینال
رایحهدارد
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای گوشتی
تاریخ مصرفحداقل یکسال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایمصرف در طبیعت و منزل
بافتپودر
اطلاعات بیشتر

پودر دود پیزارلا پا یادآور مزه و رایحه غذاهای اجدادی و مناسب زمان هایی ست که می خواهیم خوراک خود را طبیعت آماده کنیم. پودر دود پیزارلا پا حاوی ترکیبات آروماتیک است که سبب بهبود کیفیت و مزه غذاهای مختلف می شود.

کاربرد ادویه پودر دود

این ادویه در انواع خوراک ها کاربرد دارد. شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که از آن تنها می توان برای دودی کردن گوشت و مرغ استفاده کرد. اما خوب است بدانید که این محصول برای غذاهایی مانند کالباس، همبرگر، غذاهای دریایی و سبزیجات نیز کاربرد دارد. برنج دودی از غذاهای مورد علاقه افراد زیادی ست. با استفاده از این ادویه می توانید به راحتی برنج ساده خود را به برنج دودی تبدیل کنید. انواع دیپ با مزه دودی به ویژه در فست فودها نیز طرفداران خود را دارد.

طرز استفاده از پودر دود پیزارلا پا

اگر غذای شما در هنگام آماده سازی یا پس از پخت دارای بافت مایع است، مانند تهیه برنج یا انواع سس، یک قاشق چایخوری از این چاشنی را به مواد اضافه کنید. اگر بافتی سفت دارد آن را مانند نمک روی آن بپاشید. توجه داشته باشید که میزان استاندارد استفاده از این ادویه، یک قاشق چایخوری برای کل غذاست.

چرا از ادویه استفاده کنیم؟

باید برای طبخ انواع غذاها چاشنی ها و ادویه های گوناگونی وجود داشته باشد تا بتوانید طعم غذا را با استفاده از آنها بهتر کنید به طور کلی این ادویه ها و انواع چاشنی ها هستند که به غذای شما عطر و طمع خوبی می دهند و اگر غذا را بدون استفاده از ادویه و چاشنی بپزیم طعم لذیذی نخواهد داشت به همین دلیل است که این ادویه ها و چاشنی ها بسیار در آشپزی مهم هستند. ادویه می تواند یک دست پخت معمولی را به دست پخت یک بانوی فوق العاده و یا یک سرآشپز بی نظیر رستورانی تبدیل کند اگر می خواهید غذایی فوق العاده خوشمزه و خوش عطر و بو داشته باشید بهتر است که ادویه های گوناگون را بشناسید و بدانید که هر ادویه برای چه غذایی مناسب است و می تواند طعم چه نوع غذاهایی را بهتر کند.

خرید پودر دود پیزارلا پا

جایی که ادویه را از آن تهیه می‌کنید بسیار مهم است چرا که امکان اینکه برخی افراد سودجو بخواهند ادویه را به صورت ناخالص به شما بفروشند و مبلغ زیادی را بابت ادویه به اصطلاح خالص و اصل از شما دریافت کنند بسیار زیاد است حتی ممکن است ادویه های مانده کهنه را به شما بفروشند. به همین دلیل است که محلی که ادویه و چاشنی موردنظر خود را از آنجا تهیه می‌کنید بسیار مهم است اولاً فروشگاهی مورد اعتماد باشد و دوم کالایی که خریداری می کنید از برندی معتبر و دارای تاریخ باشد تا بتوانید اطمینان پیدا کنید کالایی که در اختیارتان قرار میگیرد بسیار مرغوب و با کیفیت است. سایت دایاسنتر توانسته با سالها تجربه در زمینه ارائه محصولاتی از قبیل انواع سس ها و چاشنی ها و همچنین ادویه جات متنوع مانند پودر سوخاری و یا سس سویا، اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب کند و بازار خرید بر پایه اعتماد را در دست بگیرد. با داشتن یک تلفن همراه و یا یک کامپیوتر می توانید وارد سایت دایاسنتر شوید و ادویه جات و چاشنی های مورد نظر خود را تنها با استفاده از چند دکمه به راحتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل کالای خود را تحویل بگیرید و مطمئن باشید که کالای موردنظرتان با بالاترین درجه کیفیت به شما فروخته شده و در اختیارتان قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده