پرک فلفل قرمز پیزارلا پا

"DC7458"

خوش رنگ و خوش مزه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 3,890 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:389,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپرک فلفل قرمز
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
رایحهدارد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذا
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
طعمنسبتا تند
اطلاعات بیشتر

پرک فلفل قرمز پیزارلا پا ادویه ای است که از پودر مخصوص فلفل قرمز تهیه می شود. پرک فلفل قرمز پیزارلا پا در اصل از میوه های فلفل قرمز تازه ای تهیه می شود که خشک شده و سپس آسیاب می شوند. این ادویه دارای طعمی ملایم و عطری دلپذیر است.

ویژگی های پرک فلفل قرمز

این ادویه مزه ای ملایم رو به تند دارد و رنگی زیبا و قرمز به غذاها می بخشد. به طور رایج پرک فلفل برای افزودن مزه تند و رنگی زیبا به غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد استفاده از پرک فلفل قرمز

از ادویه پرک فلفل قرمز پیزارلا پا می توانید در انواع سس ها، خورش ها، مرغ سوخاری و غذاهای مشابه استفاده کنید. همچنین این ادویه در غذاهایی مانند پیتزا و انواع فست فود و سوپ نیز کاربرد دارد.

خواص پرک فلفل قرمز

این ادویه تند مزه علاوه بر رنگ و مزه خوبی که به غذا می بخشد دارای خواص بسیاری نیز برای سلامت انسان است. اولین خاصیت آن، ویژگی آنتی اکسیدانی آن است. فلفل قرمز دارای مقادیر بسیار زیادی از ویتامین سی است که از سلول های بدن در برابر آسیب های اکسیداتیو مراقبت می کند.

خاصیت ضد التهابی فلفل قرمز سبب شده تا به عنوان ضد التهابی طبیعی حتی در پمادهای ضد التهاب و ضد رماتیسم مورد استفاده قرار بگیرد. افزایش متابولیسم بدن و کمک به کاهش وزن نیز یکی دیگر از خواص دوست داشتنی این ادویه تند است. اگر نمی توانید جلوی اشتهای خود را بگیرید می توانید با اضافه کردن این ادویه به غذایتان، به بالا رفتن سوخت و ساز بدنتان کمک بزرگی کنید. البته این امر به این معنا نیست که می توانید به صورت مداوم پرخوری کنید و برای کاهش وزن به فلفل قرمز دل ببندید. اما اگر از کاهش متابولیسم رنج می برید استفاده از این ادویه روشی طبیعی و خوشمزه برای کمک به شماست.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده