ادویه اورگانو پیزارلا پا 500 گرمی

"DC7460"

با طعم و رایحه تند و قوی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,100 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:210,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه اورگانو
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درانواع غذا
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
بافتپرک
اطلاعات بیشتر

ادویه اورگانو پیزارلا پا 500 گرمی هم نوعی ادویه برای آشپزی به حساب می آید و هم در دسته گیاهان دارویی قرار می گیرد. ادویه اورگانو پیزارلا پا 500 گرمی به ویژه در آشپزی ایتالیایی کاربرد دارد. این ادویه معطر، مزه و بویی دلنشین و اشتها آور به غذاها می بخشد.

مصارف غذایی اورگانو

این گیاه، ادویه ای محبوب در آشپزی است که برای طعم دهی و افزایش رایحه خوشایند غذا مورد استفاده قرار می گیرد. ادویه اورگانو از ادویه جات اصلی در آشپزی ایتالیایی است که در سس پاستا، انواع پیتزا، لازانیا و رسوتو مصرف می شود. برای افزایش مزه و از بین بردن بوی ناخوشایند مرغ و گوشت می توانید از این ادویه به عنوان ادویه اصلی استفاده کنید یا آن را با سایر ادویه ها مخلوط کنید. در پیش غذاهایی مانند سوپ و سالاد نیز می توانید از ادویه گیاهی اورگانو استفاده کنید. می توانید آن را مانند نمک و فلفل در ظروف مخصوص بریزید و سر میز غذا بگذارید. این گیاه به صورت تازه و خشک شده در انواع نان نیز قابل استفاده می باشد.

مصارف درمانی اورگانو

اورگانو از گیاهانی است که به خاطر ترکیباتش، در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه حاوی موادی مانند کارواکرول و تیمول است که دارای خاصیت ضد باکتریایی هستند. در واقع این گیاه نوعی ماده طبیعی ضد عفونت های باکتریایی به حساب می آید. گیاه اورگانو نوعی ضد التهاب طبیعی نیز هست که برای کمک به کاهش التهاب کاربرد دارد. در طب سنتی از اورگانو برای کمک به تسکین مشکلات گوارشی مانند دل درد، دل پیچه و نفخ استفاده می شود.

البته توجه داشته باشید که استفاده از مکمل های غذایی و دارویی حاوی این گیاه را حتما با مشورت و تجویز پزشک مصرف کنید و از استفاده خودسرانه و بیش از حد آن بپرهیزید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده