پودر لبو پیزارلا پا

"DC7485"

خوش رنگ و خشمزه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,080 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:120,000 تومان

تخفیف:12,000 تومان


پرداخت شما:108,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپودر لبو
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
رایحهدارد
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایران
بسته بندی شده درایران
حجم400 گرم
قابل استفاده درانواع غذا
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
نگهدارندهندارد
بافتپودر
اطلاعات بیشتر

پودر لبو پیزارلا پا جزو آن دسته از مواد خوراکی محسوب می شود که بیشتر از مزه، روی رنگ و ظاهر تاثیر دارد. پودر لبو پیزارلا پا ماده ای خوش رنگ و خوش مزه است که به روش های مختلف تهیه می شود و مصارف خوراکی مختلفی دارد.

پودر لبو چه مصرفی دارد؟

لبو یا چغندر پخته از گیاهانی است که فواید بی شماری برای سلامت بدن دارد. این خوراکی خوش رنگ هم به صورت پخته شده و بدون هیچ ماده دیگری خورده می شود و هم به صورت پودر شده به صورت دمنوش یا زینت بخش انواع دسر و غذا کاربرد دارد. متداول ترین نوع مصرف این ماده، استفاده به عنوان رنگ دهنده در انواع سس و دیپ است. اما کاربردهای آن بسیار بیشتر است. می توانید از پودر لبو برای زیباتر کردن برنج مجلسی استفاده کنید. کافیست مقداری از آن را مانند زعفران آب کرده هنگام سرو برنج روی آن بریزید. استفاده از آن برای سس سالاد باعث به وجود آمدن رنگی بسیار زیبا و اشتها برانگیز می شود. می توانید آن را درون ماست بریزید و هم از رنگ زیبای آن لذت ببرید و هم از مزه و خواص آن بهره مند شوید. حتی در نوشیدنی های گرم و سرد نیز از این ماده می توانید استفاده کنید. دمنوش لبو یک نوشیدنی مناسب برای فصول سرد سال است که با نوشیدن آن می توانید از سرماخوردگی و گلو درد جلوگیری کنید. همچنین می توانید پودر لبو را به چای خود ضافه کنید و اجازه بدهید برای دقایقی دم بکشد و از رنگ و مزه آن لذت ببرید.

طرز تهیه شربت با استفاده از پودر لبو

بهتر است ابتدا پودر لبو را با اندکی آب جوش مخلوط کنید تا به خوبی عصاره و رنگ خود را پس بدهد. پس از خنک شدن ترکیب، آب و شکر را به آن اضافه کنید. نوش جان!

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده