تخم گشنیز پیزارلا پا

"DC7459"

مناسب مصرف خوراکی و دارویی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,260 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:126,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولتخم گشنیز
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
رایحهدارد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درانواع غذاها
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

تخم گشنیز پیزارلا پا ادویه ای معمول در آشپزی به حساب می آید. عطر و طعم خاص تخم گشنیز پیزارلا پا باعث شده تا مصارف گسترده ای در آشپزی داشته باشد.

موارد مصرف تخم گشنیز پیزارلا پا در آشپزی

مزه ملایم و رایحه مطبوع این ادویه باعث شده تا به طور رایجی در تهیه انواع سس، خورش، پلوها و حتی غذاهای سوخاری مورد استفاده قرار بگیرد. به طور معمول تخم گشنیز را ابتدا به صورت پودر درمی آورند و سپس مصرف می کنند. از تخم گشنیز به عنوان تزئین روی نان استفاده می شود که علاوه بر ظاهر، مزه ای عالی به آن می بخشد. همچنین این ادویه در تهیه ترشیجات نیز کاربرد دارد.

مصرف پزشکی تخم گشنیز

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تخم گشنیز در داروسازی نیز مصرف می شود. از این گیاه برای رفع مشکلات تنفسی و گوارشی استفاده می شود. علاوه بر این، تخم گشنیز دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی نیز هست که به سلامت عمومی بدن کمک می کند.

خواص تخم گشنیز

این دانه های ارزشمند فقط یک ادویه خوراکی ساده محسوب نمی شوند بلکه دارای خواص پزشکی نیز هستند:

تخم گشنیز حاوی مقادیر زیادی پروتئین، فیبر، ویتامین و مواد معدنی از قبیل آهن و کلسیم است. مواد موجود در این ماده به عنوان ضد التهاب های طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند. پتاسیم موجود در دانه های گشنیز به کنترل فشار خون و در نتیجه سلامت قلب و عروق کمک شایانی می کند. اگر از سوهاضمه رنج می برید می توانید با افزودن تخم گشنیز به رژیم غذایی تان، به بهبود گوارش و هضم کمک کنید. زیرا این ماده به عنوان آرامش بخشی برای معده از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته است. خاصیت ضد اکسیدانی این ماده به دلیل داشتن کاروتنوئیدها و فلاوونوئیدها قابل توجه است. این ها بخشی از دلایلی است که باید این ماده را درون رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده