پودر کره پیزارلا پا نمایش بزرگتر

پودر کره پیزارلا پا

"DC7440"

اسانس کره جهت استفاده در انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,540 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:166,000 تومان

تخفیف:12,000 تومان


پرداخت شما:154,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه
برندپیزارلا پا
مدلپودر کره
اصالتاورجینال
رایحهکره
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم900 گرم
قابل استفاده درانواع غذا و دسر
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایاضافه کردن مزه و رایحه
بافتپودر
اطلاعات بیشتر

پودر کره پیزارلا پا در واقع اسانس کره است که به صورت پودر درآمده. پودر کره پیزارلا پا در انواع غذا، دسر، کیک و شیرینی کاربرد دارد. برای مزه دار کردن انواع گوشت و مرغ، تهیه خمیر مایه بنیه، اضافه کردن به مایه کیک و شیرینی می توانید از پودر کره به جای خود آن استفاده کنید.

پودر کره پیزارلا پا چیست؟

این محصول کره ای ست که آب آن کاملا خشک شده و سپس با شیر خشک مخلوط شده تا حالت پودری پیدا کند.

چرا از پودر کره استفاده کنیم؟

چون این محصول جایگزین مناسبی برای کره حیوانی یا گیاهی ست. پودر کره دارای همان مزه و رایحه کره اما مقدار کالری بسیار ناچیز در مقایسه با آن است. همچنین برای افراد مبتلا به چربی خون و افرادی که از رژیم غذایی استفاده می کنند است. زیرا هم از بو و مزه کره واقعی بهره مند می شوند و هم نیازی نیست نگران بالا رفتن چربی خون شان باشند.

طرز استفاده از پودر کره

اگر می خواهید در شیرینی پژی از این محصول استفاده کنید باید آن را با مواد خشک مخلوط کرده و سایر مراحل را مطابق معمول انجام دهید. برای اضافه کردن روی غذاهای سرخ کردنی کافیست آن را وقتی غذا را از روغن خارج کردید، مانند نمک روی آن بپاشید.

چرا از ادویه استفاده کنیم؟

باید برای طبخ انواع غذاها چاشنی ها و ادویه های گوناگونی وجود داشته باشد تا بتوانید طعم غذا را با استفاده از آنها بهتر کنید به طور کلی این ادویه ها و انواع چاشنی ها هستند که به غذای شما عطر و طمع خوبی می دهند و اگر غذا را بدون استفاده از ادویه و چاشنی بپزیم طعم لذیذی نخواهد داشت به همین دلیل است که این ادویه ها و چاشنی ها بسیار در آشپزی مهم هستند. ادویه می تواند یک دست پخت معمولی را به دست پخت یک بانوی فوق العاده و یا یک سرآشپز بی نظیر رستورانی تبدیل کند اگر می خواهید غذایی فوق العاده خوشمزه و خوش عطر و بو داشته باشید بهتر است که ادویه های گوناگون را بشناسید و بدانید که هر ادویه برای چه غذایی مناسب است و می تواند طعم چه نوع غذاهایی را بهتر کند.

خرید پودر کره پیزارلا پا

جایی که ادویه را از آن تهیه می‌کنید بسیار مهم است چرا که امکان اینکه برخی افراد سودجو بخواهند ادویه را به صورت ناخالص به شما بفروشند و مبلغ زیادی را بابت ادویه به اصطلاح خالص و اصل از شما دریافت کنند بسیار زیاد است حتی ممکن است ادویه های مانده کهنه را به شما بفروشند. به همین دلیل است که محلی که ادویه و چاشنی موردنظر خود را از آنجا تهیه می‌کنید بسیار مهم است اولاً فروشگاهی مورد اعتماد باشد و دوم کالایی که خریداری می کنید از برندی معتبر و دارای تاریخ باشد تا بتوانید اطمینان پیدا کنید کالایی که در اختیارتان قرار میگیرد بسیار مرغوب و با کیفیت است. سایت دایاسنتر توانسته با سالها تجربه در زمینه ارائه محصولاتی از قبیل انواع سس ها و چاشنی ها و همچنین ادویه جات متنوع مانند پودر سوخاری و یا سس سویا، اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب کند و بازار خرید بر پایه اعتماد را در دست بگیرد. با داشتن یک تلفن همراه و یا یک کامپیوتر می توانید وارد سایت دایاسنتر شوید و ادویه جات و چاشنی های مورد نظر خود را تنها با استفاده از چند دکمه به راحتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل کالای خود را تحویل بگیرید و مطمئن باشید که کالای موردنظرتان با بالاترین درجه کیفیت به شما فروخته شده و در اختیارتان قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده