فلفل چیلی خرد شده تند گیزیا

"DC7621"

تند و پر خاصیت

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,850 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:250,000 تومان

تخفیف:65,000 تومان


پرداخت شما:185,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولفلفل قرمز چیلی
برندگیزیا gizzia
مدلخرد شده
رایحهدارد
طبعگرم
حاوی ویتامینC
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن150گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
طعمتند
ملاحظاتبسته بندی دارای آسیاب مخصوص
ترکیباتفلفل قرمز چیلی
اطلاعات بیشتر

فلفل چیلی خرد شده تند گیزیا ادویه ای خوش رنگ و بسیار مفید است که در اغلب غذاها کاربرد دارد. فلفل چیلی خواص بی نظیری برای سلامت بدن دارد و به غیر از آن، انتخابی عالی برای طرفداران غذاهای تند محسوب می شود. فلفل چیلی خرد شده تند گیزیا از فلفل های با کیفیت تهیه شده و ادویه ای خالص و بدون هر گونه افزودنی است.

فلفل چیلی چیست؟

این گیاه که در آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می کند، به صورت پخته، خام، یا خشک، مصرف خوراکی و دارویی دارد. ماده اصلی این فلفل، کپسایسین نام دارد و در واقع همان عامل تندی فلفل است. مصرف روزانه ده گرم از این ماده، فواید زیادی برای بدن دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

فواید مصرف فلفل چیلی

مبارزه با التهاب، کاهش زخم معده، تقویت سیستم ایمنی، تسکین میگرن، کمک به درمان بیماری های قارچی، کمک به درمان سرماخوردگی و آنفولانزا، کاهش احتمال ابتلا به دیابت نوع دو، بهبود عملکردهای شناختی، تحریک رشد گلبول های قرمز، بهبود سلامت چشم، پیشگیری از سرطان، و سلامت پوست و مو، بخشی از فواید مصرف فلفل چیلی می باشد. همچنین این ماده غذایی تند و خوشمزه، منبعی غنی از ویتامین سی است. استفاده موضعی پماد تهیه شده از پودر فلفل چیلی، باعث تسکین درد مفاصل و روماتیسم و کاهش لکه های پوستی می شود. توجه داشته باشید که مانند هر ماده دیگری، مصرف بی رویه فلفل نیز می تواند مضراتی برای سلامتی به همراه داشته باشد. اگر مبتلا به بواسیر و هموروئید هستید یا از زخم معده رنج می برید، نباید فلفل و در کل مواد غذایی تند مصرف کنید. بهتر است مادران باردار و شیرده نیز از مصرف آن خودداری کنند. زیرا ممکن است معده نوزاد نتواند فلفلی که از طریق شیر مادر دریافت می کند را هضم نماید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده