اسانس دود پیزارلا پا 500 میل نمایش بزرگتر

اسانس دود پیزارلا پا 500 میل

"DC7588"

قابل استفاده در انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,200 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:220,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولاسانس دود
برندپیزارلا پا pizzarella paa
رایحهدارد
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 میل
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
بافتمایع
ملاحظات4 الی 5 قطره در هر 1 کیلوگرم غذا
اطلاعات بیشتر

اسانس دود پیزارلا پا ماده ای معطر و طعم دهنده است که علاوه بر ایجاد مزه و رایحه دودی در غذا، دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد اکسیدانی نیز می باشد. اسانس دود پیزارلا پا برای دودی کردن انواع غذاها و به ویژه ماهی دودی کاربرد دارد.

اسانس دود چیست؟

با اینکه دیگر دودی کردن غذاها به شیوه سنتی صورت نمی گیرد اما غذاهای دودی طرفداران زیادی دارند که روز به روز نیز بر تعدادشان افزوده می شود. اسانس دود مایع یکی از راه های افزودن مزه و بوی دودی به غذاهاست. دودی کردن در کنار نمک سود کردن در واقع روش هایی برای حفظ و نگهداری طولانی مدت مواد غذایی بوده است. در روش سنتی این کار، مواد غذایی اعم از برنج و انواع گوشت را به مدت چندین ساعت در معرض دود قرار می دادند. اما امروزه این کار را با استفاده از اضافه کردن چند قطره از اسانس دود به غذای در حال پخت انجام می دهند. تفاوت دیگر استفاده از اسانس دود مایع به جای روش سنتی دودی کردن در این است که امروزه نه برای نگهداری مواد غذایی بلکه برای افزون مزه و بوی دود به غذا از آن استفاده می شود. اسانس مایع دود را با همان روش قدیمی سوزاندن چوب و سپس تقطیر، تصفیه و تغلیظ آن صورت می گیرد. در ادامه نیز برای حفظ ماندگاری، مقداری روغن نیز به آن می افزایند.

از اسانس دود در چه غذاهایی استفاده می شود؟

از این ماده خوراکی می توانید در انواع غذاها مانند، برنج، مرغ، گوشت، ماهی، و غذاهای فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس و حتی انوع اسنک استفاده کنید. مزیت اسانس مایع نسبت به ادویه پودری دود در این است که از آن می توانید در غذاهای آبکی مانند انواع خورشت استفاده کنید. حتی می توانید با ضافه کردن چند قطره از آن به چای، طعم دلنشین چای زغالی را برای خود تداعی کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده