آرد سوخاری نارنجی گیزیا نمایش بزرگتر

آرد سوخاری نارنجی گیزیا

"DC7629"

مناسب انواع گوشت

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,380 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:238,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولآرد سوخاری
برندگیزیا gizzia
مدلنارنجی
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
حجم1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع سوخاری
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردترد کننده و طعم دهنده
طعمتند
بافتآرد
ملاحظاتمناسب تهیه انواع سوخاری، کمک به ترغیب کودکان برای صرف غذا
نسبت ترکیبهر یک کیلو پودر کاور را با هشت کیلو آرد ترکیب و مصرف کنید
ترکیباتآرد سفید، نمک، بکینگ پودر، فلفل قرمز، فلفل سیاه، سیر، پاپریکا
اطلاعات بیشتر

آرد سوخاری نارنجی گیزیا یا کاور  و یا بردینگ پاپریکای گیزیا، ترکیبی از آرد سفید و ادویه جاتی است که مزه ای تند، ترد، و خوشمزه به انواع سوخاری های شما می دهند. شاید نام آرد سوخاری نارنجی گیزیا برایتان تعجب آور باشد، اما این نام به سادگی از پاپریکای موجود در آن و رنگ زیبایی است که پس از سرخ شده به غذای شما می دهد.

آرد سوخاری گیزیا چیست؟

هنوز برای برخی افراد ممکن است تفاوت آرد سوخاری و پودر سوخاری به خوبی جا نیوفتاده باشد. با این که هر دوی این محصولات در یک دسته بندی قرار می گیرند اما تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند. پودر سوخاری در واقع نان خرد شده به قطعات ریز یا درشت می باشد. همچنین می تواند از نان برشته یا تازه تهیه شود که هر کدام باعث به وجود آمدن یک روکش ترد یا افزایش حجم غذا می شوند. اما آرد سوخاری ترکیبی از آرد سفید و ادویه جاتی است که مزه ای عالی به غذای شما می دهند.

محتویات آرد سوخاری نارنجی

این محصول از آرد سفید، نمک، بکینگ پودر، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پاپریکا، و سیر تهیه شده است. از این ترکیب برای تهیه انواع غذاهای سوخاری می توانید استفاده کنید. شاید کلمه سوخاری برای برخی مترادف با تنها مرغ سوخاری باشد اما امروزه تنوع سوخاری بسیار بیشتر شده است و پیش غذاهایی مانند پیاز و قارچ سوخاری نیز پر طرفدار شده اند. سوخاری کردن انواع ماهی و میگو نیز یکی دیگر از موارد استفاده از آرد و پودر سوخاری می باشد. به ویژه استفاده از روش سوخاری کردن روشی عالی برای ترغیب کودکان به صرف غذا ست. اگر کودک شما علاقه ای به مصرف مرغ یا ماهی به صورت پخته و آب پز ندارد، می توانید از سوخاری کردن برای تغییر مزه غذا و تحریک اشتهای کودک تان استفاده کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده