پودر پنیر چدار پیزارلا پا

"DC6752"

pizzarella paa cheddar cheese powder

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:146,000 تومان

تخفیف:7,000 تومان


پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپودر پنیر
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلچدار
اصالت کالااصل
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
وزن500 گرم
قابل استفاده درانواع سس و غذا
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

پودر پنیر چدار پیتزارلا پا یک محصول فوق العاده از این برند بسیار معتبر میباشد که  توانسته بسیار محبوب شده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کند پنیر خصوصاً پنیر چدار زرد رنگ بی نهایت خوشمزه است و در هر غذایی که از آن استفاده کنی آن غذا را بسیار لذیذ تر و خوشمزه تر می کند معمولاً این پودر پنیر چدار پیزارلا پا برای غذاهای فست فود استفاده می شود مثلاً شما می‌توانید این پودر خوش عطر و بو را روی سیب زمینی سرخ کرده داغ بریزید و یا برای مک اند چیز و یا در لابلای لایه‌های لازانیا از آن استفاده کنید و از مزه فوق‌العاده آن لذت ببرید همچنین شما می‌توانید برای روی پیتزا و انواع غذاهایی که در فر پخته می شوند و یا غذاهایی که می خواهید کمی حالت کشسانی پنیری داشته باشند و طعم پنیر تازه داشته باشند از این محصول استفاده کنید.

روش استفاده از پودر پنیر چدار

این محصول را هم می توانید به صورت پودر و هم محلول در آب مصرف کنید. برای استفاده به صورت پودر نیز می توانید در هنگام تهیه غذا یا سس آن را به مواد اضافه کنید هم می توانید آن را پس از آماده شدن غذایتان مانند نمک روی آن بپاشید و از مزه و رایحه آن لذت ببرید. ترکیب این پودر پنیر با سایر موا غذایی باعث ایجاد تغییر در رنگ غذا نمی شود پس با خیال راحت از آن استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که پنیر چدار زرد جزو پنیرهای پر چرب محسوب می شود و کالری بالایی دارد. بنابراین بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید.

طریقه نگهداری از پودر پنیر چدار زرد پیزارلا پا چگونه است ؟

طریقه نگهداری از پودر پنیر چدار پیزارلا بسیار ساده است از آنجایی که این محصول یک پودر خشک می باشد در صورتی که با رطوبت تماس نداشته باشد و در جایی قرار بگیرد که به دور از دسترس حشرات موذی باشد هیچ گونه مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد به همین دلیل است که اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن از این پودر پنیر نگهداری کنید تا بتوانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید بهتر است که حتماً دقت داشته باشید پس از هر بار استفاده در بسته بندی کاملا بسته شود و حداقل امکان در یک ظرف در دار گذاشته شود و در غیر این صورت اگر ظرف مناسبی نداشتید بسته بندی را محکم ببندید و آن را داخل یک پلاستیک فریزری گذاشته و گره بزنید و مشما را داخل فریزر بگذارید این کار به شما کمک می کند که هم بتوانید در طولانی مدت از این پنیر استفاده کنید و هم اینکه هیچگونه مشکلی از قبیل فاسد شدن و یا گرفتن بوی بد فریزر و سایر مواد غذایی را نداشته باشد.

پودر پنیر چدار در واقع پنیر چداری ست که رنده و خشک شده و به صورت پودر درآمده ست. این پودر، طعم و عطر قوی پنیر چدار را دارد و به عنوان یک افزودنی محبوب در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از کاربردهای این پودر پنیر عبارتند از:

  • پیتزا؛ این پودر یکی از مواد اصلی پیتزاست و طعم و کشسانی فوق العاده ای به آن می دهد.
  • ماکارونی و لازانیا؛ می توانید از این محصول روی ماکارونی، لازانیا و یا انواع پاستا بریزید تا مزه آنها را چند برابر بهتر کند.
  • سیب زمینی سرخ کرده؛ می توانید از این ادویه روی سیب زمینی سرخ کرده بریزید و یک میان وعده خوشمزه و ترد و پنیری داشته باشید.
  • سوپ و خوراک؛ می توانید این پودر را به انواع سوپ و خوراک اضافه کنید تا مزه ای بهتر و غنی تر پیدا کند.
  • ساندویچ و سالاد؛ این پودر را داخل ساندویچ و سالاد بریزید تا طعم جدید و دلچسبی پیدا کنند.

مزایای استفاده از پودر پنیر:

  • طعم دهنده؛ پودر پنیر طعم و عطر فوق العاده ای به غذاها می بخشد و می تواند طعم غذا را به طور کامل تغییر بدهد.
  • غنی از پروتئین؛ این پودر یک منبع خوب از پروتئین می باشد.
  • منبع کلسیم؛ پنیر چدار منبعی خوب از کلسیم است که برای سلامت استخوان ها و دندان ها مفید است.
  • نگهداری آسان؛ این ادویه را می توانید به راحتی در ظرف دربسته و به دور از نور و گرما به مدت چند ماه نگهداری و مصرف نمایید.

بهتر است این ادویه را در آخرین مرحله پخت و پز اضافه کنید تا مزه و رایحه آن حفظ شود. همچنین برای داشتن طعمی بهتر و غنی تر، آن را با سایر ادویه ها مانند فلفل سیاه، پودر سیر، پاپریکا و... ترکیب و سپس مصرف نمایید. توجه داشته باشید که کالری پنیر چدار زیاد است بنابراین بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید تا دچار اضافه وزن نشوید.

پودر پنیر چدار پیزارلا پا از مرغوب ترین پودرهای پنیر موجود در بازار است که از مواد اولیه با کیفیت و با دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته شده است. از آنجاییکه این محصول یکی از ادویه جات خوشمزه ست که در خوراکی های متنوعی قابل مصرف است، بنابراین انتخاب نوع با کیفیت آن امری مهم می باشد. کمپانی معروف و خوش نام پیزارلا پا، اساس کار خود را روی استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک گذاشته است، ادویه های تولیدی این برند ایتالیایی دارای کیفیت و محبوبیت جهانی شده اند. هر آنچه که برای داشتن یک ادویه خوشمزه نیاز دارید در این محصول موجود است. تنها کاری که باید انجام بدهید، آماده کردن غذا به هر روشی که دوست دارید و در آخر ریختن مقدار دلخواه از این چاشنی روی آن است. طعم دلنشین و پنیری این ادویه تا مدت ها در خاطر شما خواهد ماند. استفاده از این پودر در سس غذاهایی مانند ماکارونی، اسپاگتی یا لازانیا، باعث می شود غذایتان مزه ای قوی تر و خوشمزه تر پیدا کند. توجه داشته باشید که به دلیل ماهیت چرب این محصول، اگر قصد استفاده از آن را دارید، بهتر است مقدار روغن مصرفی تان را کاهش دهید تا جلوی چرب شدن بیش از اندازه غذا گرفته شود.

قیمت پودر پنیر چدار شاید به نسبت برخی ادویه ها، بالا باشد، اما ارزشش را دارد. زیرا طعم و رایحه ای عالی به غذاها و اسنک ها می دهد که همه را جذب خواهد کرد. برای اینکه قیمت تمام شده محصول برایتان کمتر بشود، می توانید از تکنیک خرید عمده استفاده کنید. زیرا خرید عمده سبب می شود شما مقدار بیشتری ادویه را با قیمت مناسب تر تهیه نمایید.

دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی، اقدام به عرضه محصولات برند پیزارلا پا در داخل کشور کرده است. تمامی محصولات را می توانید در وزن های مختلف از چهارصد گرمی گرفته تا کارتن های چند عددی سفارش دهید. اگر صاحب رستوران یا مشاغلی هستید که با مواد غذایی سرو کار دارید، مانند فروشگاه های مواد غذایی، پیشنهاد می کنیم که ادویه های رستورانی پیزارلا پا را امتحان کنید. نیازی نیست نگران فساد یا از دست رفتن کیفیت ادویه جات شوید؛ تاریخ انقضای مناسب سبب می شود بتوانید تا مدت ها آن را نگهداری و مصرف نمایید. کافیست محصول را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری کنید تا کیفیت خود را حفظ نماید. تمام محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند و می توانید شماره مجوز را در داخل سایت مشاهده نمایید.

خرید پودر پنیر چدار شاید کار راحتی باشد، اما همین کار ساده را نیز باید دقت انجام داد. به ویژه اگر بنا به شغلی که دارید، هر بار به مقدار زیاد و به صورت عمده خرید می کنید. با رعایت چند نکته ساده، خیال تان بابت کیفیت محصول راحت خواهد شد.

رنگ ادویه یکی از فاکتورهای تشخیص کیفیت می تواند باشد. اگر احساس کردید رنگ پودر پنیر چدار، روشن تر یا تیره تر از آن چیزی ست که باید باشد، می توان به وجود رنگ های خوراکی در محصول شک کرد. یا اگر در هنگام لمس آن متوجه حالت گوله گوله به جای بافت پودری نرم و یکدست شدید، می تواند نشان از نامرغوب بودن محصول باشد. فروشندگان سودجو ممکن است ادویه مانده و نامرغوب را به جای نوع با کیفیت و تازه آن به شما غالب کنند. به همین خاطر همیشه توجه داشته باشید که خریدتان را از فروشگاه های معتبر، چه در سطح  شهر و چه اینترنتی، انجام بدهید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده