ادویه فلفل لیمو پیزارلا پا

"DC6753"

pizzarella lemon pepper seasoning

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:146,000 تومان

تخفیف:7,000 تومان


پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلفلفل لیمویی
رایحهلیمو
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
وزن500 گرم
تاریخ مصرف2 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایانواع غذا و سس
اطلاعات بیشتر

ادویه فلفل لیمو پیزارلا پا یکی از ادویه های بسیار پرطرفدار و فوق العاده خوشمزه در سراسر دنیاست که به شهرتی جهانی دست یافته و یکی از محصولاتی است که می‌توانید در انواع غذاها و برای انواع گوشت ها استفاده کنید تمامی افراد برای تهیه غذاهای خود از ادویه های مختلف استفاده می کنند. این ادویه های بی نظیر ترکیبی از چندین گیاه خشک شده معطر و ادویه جات فوق العاده خوش طعم و خوشبو می باشد معمولاً غذاهایی مانند غذاهای گوشتی که در آنها از گوشت قرمز و یا گوشت سفید استفاده شده بوی ناخوشایندی دارند همچنین غذاهایی که از گوشت ماهی در آنها استفاده شده حتماً باید طعم دار شوند چرا که این غذاها به خودی خود تم چندان مناسبی نخواهند داشت و حتماً باید با استفاده از ادویه های متنوع و بسیار خوشبو که تهیه شده از سبزی های معطر و ادویه های مختلف هستند مزه دار شوند. شما می توانید برای مزه دار کردن گوشت استیک قبل از طبخ گوشت از این ادویه بی‌نهایت خوشمزه و خوش عطر و بو و البته خوش رنگ استفاده کنید به این صورت که مقداری ازادویه فلفل لیمو پیزارلا پا را روی گوشت بمالید و اجازه دهید تا ساعتی استراحت کند و ادویه کاملاً به خوردن گوشت برود همچنین شما می توانید با استفاده از این ادویه فوق العاده خوشمزه پس از طبخ گوشت نیز ز روی آن استفاده کنید و به عنوان یک چاشنی بی نظیر سر سفره غذا و در چیدمان میز شام و ناهار خود قرار دهید.

ادویه فلفل لیمو یا لیمو فلفلی چیست؟

این محصول ترکیبی از دانه های فلفل سیاه است که با پوست لیموی خشک و پودر شده و مقداری نمک ترکیب شده تا ادویه ای شگفت انگیز با مزه و بویی عالی بسازد. در حالت عادی ممکن است کم پیش بیاید که لیمو و فلفل را همزمان برای آشپزی به کار ببرید اما با یکبار مصرف این ادویه نو ظهور، به خیل طرفداران آن خواهید پیوست. از این اودیه هم می توانید برای مزه دار کردن انواع گوشت قرمز و سفید پیش از طبخ استفاده کنید و هم می توانید آن را مانند نمک و فلفل در نمکدان بریزید و سر میز غذا بگذارید. این ترکیب برای انواع سالاد مانند سالاد شیرازی نیز کاربرد دارد.


طریقه مصرف و نگهداری از ادویه  فلفل و لیمو پیزارلا پا

طریقه استفاده از این ادویه متفاوت است و شما می توانید به هر صورت که می خواهید قبل از طبخ و یا پس از تلخ غذا از آن برای مزه دار کردن انواع گوشت های سفید و قرمز استفاده کنید اما مهمترین نکته در این ادویه طریقه نگهداری از آن است شما می توانید این ادویه را در ظرفی دربسته و در محیط خنک کابینت نگهداری کنید و در طولانی مدت از آن استفاده کنید بدون اینکه ذره‌ای بوی این ادویه کم شود اما اگر در ابتدا چند بسته همزمان از این ادویه بسیار خوشمزه برای مصرف طولانی مدت خود تهیه کردید بهتر است که بسته بندی ها را به نوبت باز کنید و پس از آن که یک بسته بندی تمام شد بسته بندی دیگر را باز کنید چرا که خود جنس بسته بندی ها به گونه ای است که اجازه نمی دهد هوای آزاد وارد بسته ادویه شود و رطوبت را از ادویه دور میکند و همین باعث می شود که ادویه داد شما در طولانی مدت همانند روز اول خوش عطر و خوش بو به حالت پودری فوق‌العاده باقی بمانند و اگر از این روش استفاده کنید می توانید از بیمه خود را تا مدت ها نگه داشته و استفاده کنید.



مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده