ادویه کاری پیزارلا پا 10 کیلویی نمایش بزرگتر

ادویه کاری پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7641"

مناسب انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,980 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:298,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه کاری
برندپیزارلا پا pizzarella paa
رایحهتنند و اشتها آور
طبعگرم
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایانواع خورشت و خوراک
طعمنسبتا تند و شیرین
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
بافتپودر
ملاحظاتبرای زنان باردار و کودکان زیر سه سال مناسب نمی باشد. دارای خواص درمانی
ترکیباتزردچوبه، زعفران، فلفل سیاه، فلفل چیلی قرمز، زیره، هل، تخم گشنیز، تخم شنبلیله، برگ بو، برگ کاری، تخم ریحان، جوز هندی، دارچین، سیر، میخک، دانه رازیانه، دانه خردل، و زنجبیل
اطلاعات بیشتر

ادویه کاری پیزارلا پا 10 کیلویی یکی دیگر از محصولات این برند خوشنام است که به دلیل مصرف بالایی که دارد به صورت کیسه های 10 کیلویی بسته بندی و روانه بازار شده است. نکته ای که در رابطه با  این ادویه شرقی وجود دارد این است که در اکثر غذاهای ایرانی و بین الملل می توان از آن استفاده کرد. به همین خاطر ادویه کاری پیزارلا پا 10 کیلویی پیشنهاد ویژه ما برای شماست. زیرا همیشه خرید عمده، به صرفه تر است. زیرا از یک طرف شما پول کمتری می پردازید و از سوی دیگر برای مدت بیشتری بابت داشتن ادویه خیال تان راحت خواهد بود.

ترکیبات پودر کاری

این ادویه به طور کلی از زردچوبه، زعفران، فلفل سیاه، فلفل چیلی قرمز، زیره، هل، تخم گشنیز، تخم شنبلیله، برگ بو، برگ کاری، تخم ریحان، جوز هندی، دارچین، سیر، میخک، دانه رازیانه، دانه خردل، و زنجبیل تشکیل شده است. طبعی گرم و رایحه ای قوی و اشتها آور از آن به مشام می رسد. این ادویه نسبتا تند و نسبتا شیرین، دارای خواص درمانی نیز می باشد.

موارد مصرف ادویه کاری

حتما نام کوفته کاری و خورشت کاری به گوش تان خورده است. اما باید بدانید که موارد مصرف این ادویه به این دو غذا محدود نمی شود. خوراک مرغ، کاری پلو، چلو گوشت، کوکو سبزی، فلافل، پیتزا، خورشت مرغ و آلو و حتی خوراک سبزیجات از دیگر غذاهای خوشمزه ای هستند که در آنها می توان از ادویه کاری استفاده کرد.

توجه داشته باشید که زیاده روی در مصرف این ادویه مانند هر ماده غذایی دیگری می تواند باعث بروز مشکلاتی برای سلامتی  شود. این ادویه به دلیل داشتن زعفران، برای خانم های باردار مناسب نمی باشد و ممکن است منجر به سقط جنین شود. همچنین بهتر است در غذای کودکان زیر سه سال نیز از کاری استفاده نکنید چون ممکن است به برخی از ترکیبات آن حساسیت داشته باشند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده