استابلایزر همبرگر گیزیا کارتن 10 عددی نمایش بزرگتر

استابلایزر همبرگر گیزیا کارتن 10 عددی

"DC7623"

مناسب انواع گوشت

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,900 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:290,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولاستابلایزر
برندگیزیا gizzia
مدلهمبرگر
تعداد در بسته10 عدد
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
وزنهر بسته 1 کیلوگرم
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/28146
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایانواع گوشت سفید و قرمز
کارکردحفظ مزه و کیفیت گوشت
بافتپودر
ملاحظاتاین محصول با بهبود جذب آب، کیفیت گوشت را حفظ می کند، قوام آن را افزایش می دهد و مانع از کوچک شدن در هنگام سرخ کردن می شود
نسبت ترکیب10 گرم در 1 کیلوگرم گوشت
اطلاعات بیشتر

استابلایزر همبرگر گیزیا کارتن 10 عددی یک تثبیت کننده عالی برای حفظ مزه و کیفیت گوشت های همبرگری است. تمام سرآشپزهایی که تخصص شان فست فود و غذاهای فانتزی است، از اهمیت این ماده غذایی آگاه هستند. استابلایزر همبرگر گیزیا کارتن 10 عددی یک پکیج عالی جهت استفاده صاحبین رستوران هایی است که فست فود سرو می کنند زیرا مقدار بیشتری از این محصول را با قیمت مناسب تر دریافت می کنند. این محصول همچنین برای زمان هایی که قصد دارید برگر خانگی درست کنید نیز مناسب است.

استابلایزر همبرگر چیست؟

استابلایزر، ماده ایست که جهت حفظ مزه و کیفیت مواد غذایی به ویژه خوراکی های فرآوری شده به آنها می افزایند. برای مثال، یکدست ماندن بافت موادی مانند سس یا جلوگیری از ته نشین شدن مواد در خوراکی هایی مانند مربا. استابلایزر همبرگر نیز جهت حفظ کیفیت، مزه، و قوام گوشت همبرگری به آن افزوده می شود. استابلایزر با بهبود جذب آب، کمک می کند تا گوشت هم مزه بهتری پیدا کند و هم ماندگاری آن افزایش یابد. این محصول باعث تقویت بافت گوشت شده و همچنین مانع از کوچک شدن و به اصطلاح آب رفتن همبرگر در هنگام سرخ شدن می شود.

نگهداری و مصرف استابلایزر همبرگر گیزیا

از آنجاییکه این محصول به صورت کارتنی و تعداد زیاد ارائه می شود، دارای تاریخ انقضای مناسبی است که اجازه می دهد مدت ها بتوانید آن را نگهداری و مصرف کنید. کافیست آن را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم قرار دهید. میزان مناسب مصرف نیز با توجه به مقدار گوشت شما متفاوت خواهد بود. اما راهنمای کلی برای مقدار مصرف روی بسته بندی درج شده است. این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی است که می توانید داخل سایت مشاهده نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده