تندوری نمایش بزرگتر

ادویه تندوری گیزیا

"DC7632"

طعم دهنده تند و خوشمزه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 5,800 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:580,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولادویه تندوری
برندگیزیا gizzia
طبعگرم
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
حجم1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع گوشت
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایانواع گوشت قرمز و سفید
کارکردطعم دهنده
طعمنسبتا تند
بافتپودر
ملاحظاتبه دلیل داشتن طبع گرم می تواند سردی غذاها را تعدیل کند
ترکیباتپاپریکا، پودر زنجبیل، پودر تخم گشنیز، سیر، پیاز، فلفل کاین، زیره، دارچین، هل، گرام ماسالا
اطلاعات بیشتر

ادویه تندوری گیزیا، یک چاشنی فوق العاده خوشمزه و بسیار کاربردی در آشپزی است. ادویه تندوری گیزیا که اصالتی هندی دارد، تنها یک ادویه و طعم دهنده ساده نیست. وقتی وارد جزئیات ترکیبات تندوری می شوید، متوجه می شوید که این چاشنی، دارای خواص درمانی زیادی نیز می باشد. برای مثال همه می دانیم که گوشت مرغ و ماهی، بوی زهم ناخوشایندی دارد. استفاده از ادویه های مختلف از جمله تندوری کمک می کند این بو برطرف شود. در عین حال ترکیبات موجود در این چاشنی سبب از بین رفتن و تعدیل طبع سرد گوشت مرغ و گوساله می شود.

محتویات ادویه تندوری

همانطور که قبلا اشاره کردیم، تندوری یک ادویه با ریشه هندی ست. از این رو وجود ترکیبات تند مانند چند نوع فلفل در آن کاملا طبیعی است. البته این چاشنی در کشورهای مختلف مطابق با ذائقه مردم همان کشور تهیه می شود اما در کل ترکیبات مشترکی در تمام مدل های آن وجود دارد. ادویه تندوری گیزیا از پاپریکا، پودر زنجبیل، پودر تخم گشنیز، سیر، پیاز، فلفل کاین، زیره، دارچین، هل، و گرام ماسالا تهیه شده است. با استفاده از این ادویه می توانید انواع غذاهای گوشتی و دریایی را درست کنید و از طعمی جدید و خوشمزه لذت ببرید.

ادویه تندوری در چه غذاهایی استفاده می شود؟

با اینکه از این ادویه برای مزه دار کردن انواع گوشت سفید و قرمز می توانید استفاده کنید اما از آنجاییکه یکی از پایه های ثابت برای تهیه جوجه کباب است، گاهی حتی به اسم ادویه جوجه کبابی آن را می شناسند. مرغ تندوری نیز غذای معروف دیگری است که نامش را هم از این چاشنی گرفته است. برای تهیه این غذای خوشمزه ابتدا مرغ را به صورت کامل با ترکیبی از تندوری و ماست می پوشانند و سپس آن را درون تنور داغ قرار می دهند تا بپزد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده