ادویه سوسیس و هات داگ گیزیا نمایش بزرگتر

ادویه سوسیس و هات داگ گیزیا

"DC7586"

مناسب تهیه سوسیس خانگی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 3,490 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:349,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولادویه سوسیس و هات داگ
برندگیزیا gizzia
اصالتاورجینال
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن1 کیلوگرم
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/23129
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایتهیه سوسیس و کالباس
بافتپودر
نسبت ترکیب8گرم برای یک کیلو گوشت
اطلاعات بیشتر

ادویه سوسیس و هات داگ گیزیا ترکیبی از چند ماده است که باعث ایجاد رایحه و مزه ای خوب در این غذاها می شوند. سوسیس و کالباس جزو غذاهای پر طرفدار به ویژه برای کودکان است. به همین خاطر مادران زیادی تمایل دارند که این غذاها را درون منزل تهیه کنند تا از سلمت آن مطمئن باشند. ادویه سوسیس و هات داگ گیزیا به شما کمک می کند تا سوسیس خانگی تان مزه ای مشابه با نوع کارخانه ای آن داشته باشد.

ادویه سوسیس و هات داگ چیست؟

این ادویه شامل موادی مانند نمک، فلفل قرمز، پودر سیر، تخم گشنیز و سایر موادی است که برای طعم دهی عالی به هات داگ تان نیاز دارید. شاید فکر کنید این گوشت های فرآوری شده فاقد هر گونه ارزش غذایی هستند اما در اشتباه هستید! زمانی که سوسیس و کالباس از گوشت با کیفیت به همراه ادویه مناسب تهیه شود، تبدیل به غذایی خوشمزه، پر طرفدار، و سالم خواهد شد. ضمن اینکه از این ادویه می توانید در تهیه سایر غذاها مانند همبرگر، چیکن برگر، ناگت، و حتی کتلت استفاده کنید.

گیزیا برندی معتبر و ایرانی است که انواع ادویه جات را تولید می کند. مواد اولیه مرغوب به کار رفته در محصولات گیزیا سبب شده تا محصول نهایی، خوشمزه، خوش رایحه، و پر خاصیت باشد. با استفاده از ادویه های گیزیا شما غذایی خوشمزه تر و سالم خواهید داشت که اوقات خوشی را هنگام صرف غذا در کنار عزیزانتان رقم خواهد زد.

برای تهیه این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی دایاسنتر، درای نماد اعتماد الکترونیکی، مراجعه کنید. دایاسنتر، پخش این محصولات را در داخل کشور بر عهده دارد. در هر کجای ایران که باشید می توانید به سایت دایاسنتر مراجعه و پس از ثبت سفارش و دریافت آن، وجه آن را به مامور پست بپردازید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده