عصاره گوشت گوساله اسپرتو کارتن 25 عددی نمایش بزرگتر

عصاره گوشت گوساله اسپرتو کارتن 25 عددی

"DC7609"

مناسب تمام افراد

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,290 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:129,000 تومان

اسپرتو sperto


مشخصات
عنوان محصولعصاره گوشت گوساله
برنداسپرتو sperto
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
حجمهر بسته 1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/15577
مناسب برایانواع سوپ، آش، خورشت
کارکردطعم دهنده و غلیظ کننده
بافتپودر
ملاحظاتبه دلیل داشتن ژلاتین برای استخوان ها و غضروف ها مفید است. قابل استفاده برای کودکان، سالمندان، و افرادیست که از رژیم غذایی پیروی می کنند.
نسبت ترکیبهر 10 گرم را در 2 لیوان آب بجوشانید و سپس به غذا اضافه کنید
اطلاعات بیشتر

عصاره گوشت گوساله اسپرتو کارتن 25 عددی باعث بهتر شدن مزه غذا و غلیظ شدن سوپ ها و خورشت های شما می شود. اگر سرآشپز حرفه ای باشید قطعا با موضوع کمبود وقت برای تهیه غذا به مقدار زیاد آشنا هستید. استفاده از عصاره گوشت گوساله اسپرتو کارتن 25 عددی یکی از روش هایی است که به کمک آن می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. برای استفاده از این محصول حتما نیازی نیست که صاحب رستوران یا آشپز حرفه ای باشید که در روز برای چند صد نفر غذا سرو می کنند. ممکن است شما یک فرد شاغل باشید و زمان کافی برای تهیه عصاره به صورت تازه و خانگی را نداشته باشید. این محصول برای شما نیز کاربردیست.

چرا عصاره گوشت گوساله اسپرتو؟

چون در تهیه آن از مواد با کیفیت استفاده شده است. این محصول با رعایت تمام نکات بهداشتی تهیه می شود تا سلامت شما ضمن مصرف آن تضمین شود. این محصول حاوی مقادیری ژلاتین است که برای سلامت استخوان ها و غضروف ها مفید می باشد. همچنین برای کودکان و افراد سالمند که نیاز دارند غذای با کیفیتی میل کنند تا مواد مغذی مورد نیازشان را تامین کنند نیز مناسب است. همچنین در زمان هایی که وقت کافی جهت پخت گوشت ندارید می توانید از پودر عصاره گوشت اسپرتو استفاده کنید. نحوه استفاده از این محصول نیز بسیار راحت است. 10 گرم از عصاره را به دو لیوان آب اضافه کنید و بجوشانید و سپس به غذای در حال پخت اضافه کنید و اجازه بدهید 3 الی 5 دقیقه بجوشد. غذای شما آماده است.

این محصول دارای تاریخ مصرف مناسب و مجوز از سازمان غذا و دارو می باشد که می توانید شماره مجوز را داخل سایت ملاحظه نمایید. کارتن حاوی ادویه ها را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم نگهداری کنید تا کیفیت آن حفظ شود.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده