عصاره مرغ الیت کارتن 25 عددی نمایش بزرگتر

عصاره مرغ الیت کارتن 25 عددی

"DC7608"

مناسب انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,590 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:159,000 تومان

الیت elite


مشخصات
عنوان محصولعصاره مرغ
برندالیت elite
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
وزنهر بسته 1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایسوپ، آش، خورشت
کارکردطعم دهنده و غلظت دهنده
بافتپودر
ملاحظاتبا استفاده از این محصول در وقت خود صرفه جویی کنید
نسبت ترکیببه ازای هر دو لیوان، 10 گرم از پودر عصاره را اضافه کنید
اطلاعات بیشتر

عصاره مرغ الیت کارتن 25 عددی یک محصول عالی برای افزایش غلظت و مزه غذا می باشد. از آنجاییکه تهیه عصاره به صورت روزانه کاری سخت و زمان بر است، عصاره مرغ الیت کارتن 25 عددی، کمک خوبی برای سرآشپزهای حرفه ای و مبتدی است.

عصاره مرغ الیت چیست؟

این محصول پودری از پخت مرغ به همراه سبزیجات معطر و ادویه های لازم تهیه شده است. ابتدا این مواد را به مدت چند ساعت می گذارند تا بپزد. سپس وقتی که مواد به خوبی خواص خود را به آب پس دادند، آنها را از صافی می گذرانند. آب باقی مانده را طی فرآیندی به پودر تبدیل می کنند که این پودر حاوی تمام خواص آن مواد غذایی است. عصاره مرغ در اغلب غذاها به ویژه غذاهایی مانند سوپ و آش و انواع خورشت قابل استفاده است.

چرا از عصاره مرغ الیت استفاده کنیم؟

به دلایل مختلف! صرفه جویی در زمان یکی از این دلایل است. زیرا همانطور که قبلا گفتیم تهیه عصاره، فرآیندی زمان بر است. دلیل دوم می تواند استفاده راحت باشد. برای استفاده از این محصول کافیست به ازای هر دو لیوان از مایع غذا، 10 گرم از پودر عصاره را اضافه کنید. بهترین زمان استفاده، چند دقیقه پیش از اتمام پخت است. پس از اضافه کردن عصاره بگذارید سه الی پنج دقیقه بجوشد. پس از این مدت به خوبی متوجه غلظت خوراک خود خواهید شد. غذای شما آماده است. اگر صاحب رستوران یا در کار تهیه غذای خانگی هستید، این محصول برای شماست. زیرا مقدار بیشتری ادویه را با قیمت مناسب تر تهیه می کنید. نگران نگهداری آن نیز نباشید. پودر عصاره مرغ الیت دارای تاریخ انقضای مناسبی است که اجازه می دهد بتوانید مدت ها آن را نگهداری و مصرف کنید. تنها کافیست محصول را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم قرار دهید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده