عصاره گوشت گوساله الیت کارتن 25 عددی

"DC7607"

خوشمزه و با کیفیت

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,590 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:159,000 تومان

الیت elite


مشخصات
عنوان محصولعصاره گوشت
برندالیت elite
مدلگوشت گوساله
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
حجمهر بسته 1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایانواع سوپ و خورشت
کارکردطعم دهنده و غلیظ کننده غذا
عصارهگوشت گوساله، سبزیجات معطر
بافتپودر
ملاحظاتماندگاری طولانی، قوام دهنده، کمک به صرفه جویی در وقت
نسبت ترکیببه ازای هر دو لیوان،ده گرم عصاره اضافه شود
اطلاعات بیشتر

عصاره گوشت گوساله الیت کارتن 25 عددی همراه و یاور آشپزهای حرفه ای و آماتور است. عصاره ای مقوی و خوشمزه که قابل استفاده در غذاهایی مانند سوپ یا خورشت می باشد. عصاره گوشت گوساله الیت کارتن 25 عددی محصولی است که از گوشت تازه گوساله تهیه شده و به صورت پودر درآمده است و بهوغذای شما مزه ای بهتر و قوامی بیشتر می دهد.

چرا عصاره گوشت الیت؟

چون تمام کارهایی را که باید برای تهیه یک عصاره خوشمزه و با کیفیت انجام دهید را الیت برایتان انجام داده است. فرآیند تهیه عصاره، زمان بر و نسبتا پر زحمت است. برای این کار باید گوشت را با انواع سبزیجات و ادویه جات به مدت چند ساعت بپزید، از صافی رد کنید، بسته بندی کنید و سپس در فریزر قرار دهید. به همین خاطر استفاده از عصاره آماده گزینه بهتری است. استفاده از عصاره سبب غلیظ شدن و قوام آمدن خورشت شده و طعم بهتری به آن می دهد. بهترین زمان برای اضافه کردن عصاره، چند دقیقه پیش از اتمام پخت می باشد. به ازای هر دو لیوان سوپ یا آب خورشت، ده گرم از عصاره را اضفه کنید و اجازه بدهید سه الی پنج دقیقه بجوشد.

آیا عصاره گوشت فاقد ارزش غذایی می باشد؟

از آنجاییکه برای تهیه انواع عصاره معمولا از گوشت و مرغ درجه دو استفاده می شود، برخی تصور می کنند که استفاده از این محصول اشتباه است. اما درجه دو بودن به معنای بی کیفیت بودن نیست بلکه از گوشتی برای تهیه عصاره استفاده می شود که قابل استفاده مستقیم نیست. به همین خاطر آن را به همراه مواد و افزودنی های مجاز و مخصوص دیگر می پزند و عصاره آن را به صورت پودر در می آورند. در فرآیند پودر کردن عصاره، تمام آب محصول کشیده می شود و این امر سبب می شود تا ماندگاری آن افزایش پیدا کند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده