عصاره گوشت بره الیت کارتن 25 عددی

"DC7606"

تهیه شده از مواد مرغوب

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,590 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:159,000 تومان

الیت elite


مشخصات
عنوان محصولعصاره گوشت
برندالیت elite
مدلگوشت بره
حاوی ویتامینبله
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
وزنهر بسته 1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایانواع سوپ و خورشت
کارکردطعم دهنده و غلیظ کننده غذا
عصارهگوشت بره، سبزیجات
بافتپودر
نسبت ترکیب10 گرم در نیم لیتر (دو لیوان آب)
ترکیباتعصاره گوشت بره، نمک طعام، نشاسته، مالتودکسترین، روغن هیدروژنه گیاهی
اطلاعات بیشتر

عصاره گوشت بره الیت کارتن 25 عددی برای آشپزهای حرفه ای و آماتور یک موهبت به حساب می آید. چون عصاره ای مقوی و خوشمزه است که می توانند از آن در انواع غذا مانند سوپ یا خورش استفاده کنند. به این ترتیب هم سرعت کارشان بالا می رود و هم غذایی خوشمزه به مشتریان شان ارائه می کنند.عصاره گوشت بره الیت کارتن 25 عددی محصولی است که از گوشت تازه بره تهیه شده و به صورت پودر درآمده است. هر کارتن محتوی 25 بسته یک کیلوگرمی از این محصول است که یعنی تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید بی آنکه نگران فاسد شدن یا از بین رفتن کیفیت آن باشید.

چرا عصاره گوشت الیت؟

چون اگر بخواهید عصاره گوشت را در منزل یا آشپزخانه رستوران تهیه کنید، فرآیندی زمان بر و نسبتا پر زحمت است. برای این کار باید گوشت را با انواع سبزیجات و ادویه جات به مدت چند ساعت بپزید، از صافی رد کنید، بسته بندی کنید و سپس در فریزر قرار دهید. به همین خاطر استفاده از عصاره آماده گزینه بهتری است. استفاده از عصاره سبب غلیظ شدن و قوام آمدن خورش شده و طعم بهتری به آن می دهد. همچنین استفاده از عصاره سبب می شود که در زمان تان صرفه جویی شود. زیرا غذا به زمان کمتری برای جا افتادن نیاز دارد. حتی استفاده از عصاره پودری آماده باعث صرفه جویی در هزینه نیز می شود. زیرا شما با تهیه یک بسته عصاره گوشت الیت، تا مدت ها از آن خواهید داشت. اما برای تهیه عصاره به روش خانگی هر بار باید هزینه مواد تازه را متقبل شوید.

عصاره را چه زمانی به غذا اضافه کنیم؟

بهترین زمان برای افزودن عصاره به غذا، چند دقیقه پیش از اتمام پخت است. وقتی خورش یا سوپ تان آماده شد، با توجه به حجم آن، مقدار متناسب از عصاره را اضافه کنید و اجازه بدهید بین سه تا پمج دقیقه بجوشد. در پایان این زمان متوجه غلظت و قوام غذایتان خواهید شد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده