دانه فلفل چهار رنگ گیزیا

"DC7593"

تند و خوشمزه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 3,450 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:390,000 تومان

تخفیف:45,000 تومان


پرداخت شما:345,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولادویه فلفل
برندگیزیا gizzia
مدلچهار فصل
رایحهدارد
طبعگرم
حاوی ویتامینبله
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن170گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/1504-1
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
طعمتند
بافتدانه
ملاحظاتبسته بندی دارای آسیاب مخصوص
ترکیباتدان فلفل سیاه، سبز، صورتی، و سفید
اطلاعات بیشتر

دانه فلفل چهار رنگ گیزیا، بسته بندی جذابی دارد که در نگاه اول باعث جلب توجه می شود. این ظاهر زیبا به دلیل محتویات این چاشنی خوشمزه و مفید است. چون دانه فلفل چهار رنگ گیزیا از دانه های خالص فلفل سیاه، فلفل سبز، فلفل سفید، و فلفل صورتی تهیه شده است. این ادویه به ویژه برای طرفداران غذاهای تند و کسانی مناسب است که عادت دارند به تمام غذاهایشان فلفل اضافه کنند. شاید برای برخی افراد، نام فلفل صورتی، عجیب و تازه باشد. بنابراین در ادامه به معرفی این ادویه و خواص آن می پردازیم.

فلفل صورتی چیست؟

فلفل صورتی که به توت صورتی و رز خلیج نیز معروف است، از خانواده پسته و دارای ظاهری خشک و صورتی رنگ می باشد. این دانه های سبک و اغلب توخالی، تندی کمتری نسبت به سایر انواع فلفل دارد و دارای طعمی تا حدودی مرکباتی است.

چرا از ادویه چهار فلفل گیزیا استفاده کنیم؟

فلفل سبز و فلفل سیاه، سرشار از آنتی اکسیدان و برای دستگاه گوارش بسیار مفید هستند. فلفل صورتی، سطح گلوکوز خون را کاهش می دهد به گونه ای که برای افراد دیابتی بسیار مناسب است. خواص احیا کننده دارد و سبب بهبود زخم ها به ویژه بخیه می شود. با عفونت های تنفسی ویروسی مبارزه می کند، و علائم نقرس و آرتریت را کاهش و درد ناشی از آن را تسکین می دهد. همچنین خواص بی شمار دیگری که بین چهار نوع فلفل مشترک هستند از جمله کمک به لخته شدن خون و جلوگیری از خونریزی و رفع برخی مشکلات گوارشی مانند اسهال.

چطور از این ادویه استفاده کنیم؟

بسته بندی جذاب این محصول دارای آسیابی در قسمت بالا می باشد. بنابراین شما هم می توانید فلفل ها را به صورت دانه وو هم به صورت آسیاب شده استفاده کنید. این محصول برای افزودن به انواع غذا از سوپ و خورش گرفته تا مواد مرینت و انواع کباب و گوشت گریل شده مناسب است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده