چاشنی مرغ مخلوط گیزیا

"DC7579"

مناسب مرغ و بوقلمون

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,850 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:250,000 تومان

تخفیف:65,000 تومان


پرداخت شما:185,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولچاشنی مرغ
برندگیزیا
مدلمخلوط
کشور مبدا برندترکیه
کشور سازندهترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن150گرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایمرغ، بوقلمون
ملاحظاتبسته بندی دارای آسیاب مخصوص
ترکیباتنمک، دانه خردل، زنجبیل، پاپریکا، هویج، پوست لیموترش، فلفل سیاه، تخم گشنیز، گرانول پیاز، گرانول سیر، اورگانو، مریم گلی، مرزنجوش
اطلاعات بیشتر

چاشنی مرغ مخلوط گیزیا ترکیبی از ادویه جات و گیاهان خوراکی است که هر کدام به تنهایی برای خوشمزه و خوش رایحه کردن مرغ کافیست. چاشنی مرغ مخلوط گیزیا حاوی نمک، پونه، فلفل سیاه، خردل، گشنیز، زنجبیل، هویج، فلفل دلمه، پوست لیمو، پیاز، سیر، آویشن، مرزنجوش و مریم گلی می باشد. یعنی هر آنچه که برای پخت مرغی خوشمزه نیاز دارید را درون این محصول می توانید پیدا کنید. کافیست در هنگام پخت، مقدار متناسبی از این چاشنی را به مرغ تان اضافه کنید. همچنین می توانید این چاشنی را به مواد مرینیت مرغ تان اضافه کنید و سپس آن را کباب یا گریل کنید. توجه داشته باشید که این محصول دارای نمک است بنابراین در هنگام پخت یا مزه دار کردن مرغ نباید نمک زیادی به آن اضافه کنید. وجود سیر، پیاز، فلفل دلمه، آویشن و پوست لیمو در این چاشنی، علاوه بر تاثیر خوبی که روی مزه آن دارد باعث می شود که بوی نامطبوع آن نیز برطرف شود. زنجبیل و مرزنجوش از دسته گیاهانی هستند که کمک زیادی به دستگاه گوارش می کنند و سبب بهبود فرآیند هضم غذا می شوند. علاوه بر این مرزنجوش، استرس و اضطراب را از بین می برد و به درمان سرفه و اسهال نیز کمک می کند. در واقع شما با افزودن این چاشنی به غذایتان، نه تنها آن را خوشمزه می کنید بلکه ارزش غذایی آن را نیز بالا می برید.

برای خرید این محصول و انواع ادویه جات ایرانی و خارجی می توانید به فروشگاه اینترنتی دایاسنتر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، مراجعه کنید. در هر کجای کشور که باشید، دایاسنتر محصول مورد نیازتان را برایتان ارسال خواهد کرد. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی هستند که می توانید داخل سایت مشاهده کنید. شما می توانید پس از ثبت سفارش و دریافت آن در محل مورد نظر، وجه آن را به مامور پست بپردازید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده