عصاره مرغ الیت نمایش بزرگتر

عصاره مرغ الیت

"DC7596"

مناسب انوع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,650 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:165,000 تومان

الیت elite


مشخصات
عنوان محصولعصاره مرغ
برندالیت elite
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
وزن1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/12946
کارکردطعم دهنده و غلیظ کننده غذا
بافتپودر
نسبت ترکیب10 گرم در نیم لیتر (2 لیوان)
اطلاعات بیشتر

عصاره مرغ الیت برای انواع خورش ها و سوپ ها کاربرد دارد. چه سرآشپز حرفه ای باشید و چه مبتدی، و چه حتی اگر تنها برای خود و خانواده تان آشپزی می کنید، می توانید از عصاره مرغ الیت برای خوشمزه تر شدن غذاهایتان بهره ببرید.

از آنجاییکه تهیه عصاره، کاری سخت و زمان بر است، استفاده از عصاره آماده هم راحت تر است و هم باعث صرفه جویی در زمان می شود. به جای ساعت ها پختن مرغ به همراه انواع ادویه و سبزیجات و سپس صاف کردن آن، می توانید مقدار مورد نیازتان از پودر عصاره الیت را درون غذایتان حل کنید و از مزه و لعابی که به آن می دهد، لذت ببرید.

چرا از عصاره مرغ الیت استفاده کنیم؟

چون استفاده از آن بسیار راحت تر از تهیه عصاره در منزل است؛ ارزان تر تمام می شود؛ همه جا در دسترس است؛ تاریخ انقضای طولانی دارد که م توان آن را مدت ها نگهداری و مصرف کرد؛ حاوی ادویه ها و گیاهانی است که مزه و بوی خوراک را بهتر می کنند.

روش استفاده از عصاره الیت

به ازای هر نیم لیتر از آب غذا، ده گرم از پودر عصاره را اضافه کنید و اجازه بدهید 3 الی 5 دقیقه بجوشد. بعد از این زمان، متوجه غلظت سس غذا خواهید شد. از این محصول برای طعم دهی به انواع سوپ، خورشت قیمه و مرغ مجلسی می توانید استفاده کنید و متوجه مزه جدید و عالی آن بشوید.

برای تهیه این محصول و محصولات مشابه به صورت عمده و خرد می توانید به فروشگاه اینترنتی دایاسنتر، دارای ای نماد، مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید. تمام محصولات دارای تاریخ انقضای طولانی و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند. شماره مجوز هر محصول را می توانید داخل سایت مشاهده کنید. در هر کجای ایران که باشید می توانید سفارش خود را ثبت و در سریع ترین زمان آن را دریافت نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده