دانه فلفل سیاه پیزارلا پا

"DC7495"

خوشمزه و پر خاصیت

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 5,450 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:545,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولدان فلفل سیاه
برندپیزارلا پا
اصالتاورجینال
رایحهدارد
طبعگرم
حاوی ویتامینبله
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع خوراک
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
بافتدان
اطلاعات بیشتر

دانه فلفل سیاه پیزارلا پا ادویه پر خاصیت و پر کاربرد در آشپزی تمام ملل است. دانه فلفل سیاه پیزارلا پا مزه ای تند و مطبوع و نیز رایحه ای عالی به غذا می دهد. در ادامه به برخی از خواص فلفل سیاه اشاره می کنیم.

خواص فلفل سیاه پیزارلا پا

شاید برایتان عجیب باشد که یک ادویه علاوه بر خوشمزه تر کردن غذا و تاثیر روی سلامت بدن، روی سلامت روان نیز تاثیر داشته باشد. اما فلفل سیاه چنین ادویه ای است. مصرف این ادویه که از گیاه فلفل به دست می آید می تواند باعث بهبود خلق و خو شود. همچنین می توانیم این ادویه را یک چاشنی مردانه به حساب بیاوریم. چون هم روی میل جنسی و قدرت باروری تاثیر مثبت دارد و هم کیفیت اسپرم را افزایش می دهد. فلفل سیاه مانند دیگر اعضای خانوادش یعنی فلفل قرمز، فلفل دلمه ای و پاپریکا سرشار از ویتامین سی است. همچنین تاثیر مثبتی نیز روی هضم غذا و تقویت معده و در کل سلامت دستگاه گوارش دارد.

موارد منع مصرف فلفل سیاه

این ادویه مانند هر ماده خوراکی دیگر در کنار سایر فوایدی که برای سلامتی دارد ممکن است باعث بروز عوارض جانبی برای برخی افراد شود. طبع فلفل، گرم است. اگر طبع شما گرم باشد مصرف بی رویه این ماده خوراکی ممکن است باعث بروز مشکلات پوستی از قبیل کهیر و بثورات جلدی شود. ایجاد حساسیت و تنگی نفس نیز از دیگر مشکلاتی است که ممکن است این ادویه به وجود بیاورد. اما مصرف معتدل و منظم این پودر نه تنها ضرری ندارد، بلکه هم فایده زیادی برای بدن دارد و هم مزه و بویی عالی به غذا می بخشد. این ادویه، چاشنی عالی برای علاقمندان به غذاهای تند محسوب می شود و می توانند از آن هم حین آماده سازی غذا استفاده کنند و هم بعد از آماده شدن خوراک، روی آن بپاشند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده