پودر کره پیزارلا پا نمایش بزرگتر

پودر کره پیزارلا پا

"DC7440"

اسانس کره جهت استفاده در انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,540 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:166,000 تومان

تخفیف:12,000 تومان


پرداخت شما:154,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه
برندپیزارلا پا
مدلپودر کره
اصالت کالااصل
رایحهکره
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
وزن900 گرم
قابل استفاده درانواع غذا و دسر
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

پودر کره پیزارلا پا در واقع اسانس کره است که به صورت پودر درآمده. پودر کره پیزارلا پا در انواع غذا، دسر، کیک و شیرینی کاربرد دارد. برای مزه دار کردن انواع گوشت و مرغ، تهیه خمیر مایه بنیه، اضافه کردن به مایه کیک و شیرینی می توانید از پودر کره به جای خود آن استفاده کنید.

پودر کره پیزارلا پا چیست؟

این محصول کره ای ست که آب آن کاملا خشک شده و سپس با شیر خشک مخلوط شده تا حالت پودری پیدا کند.

چرا از پودر کره استفاده کنیم؟

چون این محصول جایگزین مناسبی برای کره حیوانی یا گیاهی ست. پودر کره دارای همان مزه و رایحه کره اما مقدار کالری بسیار ناچیز در مقایسه با آن است. همچنین برای افراد مبتلا به چربی خون و افرادی که از رژیم غذایی استفاده می کنند است. زیرا هم از بو و مزه کره واقعی بهره مند می شوند و هم نیازی نیست نگران بالا رفتن چربی خون شان باشند.

اگر می خواهید در شیرینی پزی از این محصول استفاده کنید باید آن را با مواد خشک مخلوط کرده و سایر مراحل را مطابق معمول انجام دهید. برای اضافه کردن روی غذاهای سرخ کردنی کافیست آن را وقتی غذا را از روغن خارج کردید، مانند نمک روی آن بپاشید.

چرا از ادویه استفاده کنیم؟

باید برای طبخ انواع غذاها چاشنی ها و ادویه های گوناگونی وجود داشته باشد تا بتوانید طعم غذا را با استفاده از آنها بهتر کنید به طور کلی این ادویه ها و انواع چاشنی ها هستند که به غذای شما عطر و طمع خوبی می دهند و اگر غذا را بدون استفاده از ادویه و چاشنی بپزیم طعم لذیذی نخواهد داشت به همین دلیل است که این ادویه ها و چاشنی ها بسیار در آشپزی مهم هستند. ادویه می تواند یک دست پخت معمولی را به دست پخت یک بانوی فوق العاده و یا یک سرآشپز بی نظیر رستورانی تبدیل کند اگر می خواهید غذایی فوق العاده خوشمزه و خوش عطر و بو داشته باشید بهتر است که ادویه های گوناگون را بشناسید و بدانید که هر ادویه برای چه غذایی مناسب است و می تواند طعم چه نوع غذاهایی را بهتر کند.

خرید پودر کره پیزارلا پا

جایی که ادویه را از آن تهیه می‌کنید بسیار مهم است چرا که امکان اینکه برخی افراد سودجو بخواهند ادویه را به صورت ناخالص به شما بفروشند و مبلغ زیادی را بابت ادویه به اصطلاح خالص و اصل از شما دریافت کنند بسیار زیاد است حتی ممکن است ادویه های مانده کهنه را به شما بفروشند. به همین دلیل است که محلی که ادویه و چاشنی موردنظر خود را از آنجا تهیه می‌کنید بسیار مهم است اولاً فروشگاهی مورد اعتماد باشد و دوم کالایی که خریداری می کنید از برندی معتبر و دارای تاریخ باشد تا بتوانید اطمینان پیدا کنید کالایی که در اختیارتان قرار میگیرد بسیار مرغوب و با کیفیت است. سایت دایاسنتر توانسته با سالها تجربه در زمینه ارائه محصولاتی از قبیل انواع سس ها و چاشنی ها و همچنین ادویه جات متنوع مانند پودر سوخاری و یا سس سویا، اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب کند و بازار خرید بر پایه اعتماد را در دست بگیرد. با داشتن یک تلفن همراه و یا یک کامپیوتر می توانید وارد سایت دایاسنتر شوید و ادویه جات و چاشنی های مورد نظر خود را تنها با استفاده از چند دکمه به راحتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل کالای خود را تحویل بگیرید و مطمئن باشید که کالای موردنظرتان با بالاترین درجه کیفیت به شما فروخته شده و در اختیارتان قرار گرفته است.

چه استفاده ای از پودر کره می توان کرد؟

به این خاطر که این محصول کالری بسیار کمتری نسبت به خود کره دارد، انتخابی کاملا مناسب برای افراد مبتلا به چربی خون و نیز افرادیست که از رژیم غذایی پیروی می کنند. بنابراین اگر به دنبال رژیم غذایی کم چرب هستید، استفاده از آن را در فهرست غذایی تان بگنجانید. این محصول دارای ماندگاری طولانی تری نسبت به کره جامد است و در ضمن برای نگهداری آن نیازی به یخچال ندارید. کافیست آن را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم مانند کابینت قرار دهید. دلیل دیگر برای محبوبیت این محصول در استفاده راحت آن است که نیازی به آب کردن و نرم شدن ندارد.

پودر کره کاربردهای زیادی دارد. هم در آشپزی و هم در شیرینی پزی. برای نمونه چند مورد را در اینجا می آوریم:

در خورشت و غذاهای گوشتی؛ از این محصول می توانید برای طعم دادن به انواع خورشت و غذاهای گوشتی مانند خورشت قیمه، خورشت قورمه سبزی، یا کباب استفاده کنید.

در سس و چاشنی؛ برای افزودن مزه و رایحه کره به سس ها و چاشنی های مختلف می توانید از آن استفاده کنید.

در تنقلات؛ با این محصول می توانید تنقلات سالم مانند پاپ کورن را با طعم کره و به صورت سالم تر تهیه کنید. همچنین با افزودن آن به انواع کرم می توانید کرم با طعم کره داشته باشید.

در مرغ، ماهی، و استیک؛ برای مزه دار کردن انواع گوشت قبل از پخت یا گریل می توانید از کره پودری استفاده کنید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که این محصول یکی از مواد اولیه تهیه رشته ماکارونی می باشد.

در کیک و شیرینی؛ به جای کره جامد می توانید پودر آن را به کار ببرید. و در نهایت می توانید آن را روی نان بریزید و نان را داخل فر یا تستر قرار دهید تا یک نان کره ای خوشمزه و سالم میل کنید. همچنین می توانید در منزل با استفاده از این محصول یک نان کره ای خوشمزه و سالم تهیه کنید. برای این کار کافیست به جای کره در تمام مراحل دستور پخت نان، از پودر آن استفاده کنید. این محصول به راحتی در مواد نان حل می شود. توجه داشته باشید که در این روش باید زمان بیشتری به خمیر زمان بدهید تا ور بیاید. اگر از آرد فانتزی برای این کار استفاده کنید، نان شما لطیف تر و پوک تر خواهد شد. می توانید برای براق شدن رویه نان ها، پیش از پخت شیر یا زرده تخم مرغ را با برس روی آنها بمالید. این نان سالم و خوشمزه را با کره، پنیر، مربا یا عسل سرو کنید.

نکاتی برای استفاده صحیح از کره پودری

برای اندازه گیری درست باید به جای هر پیمانه کره جامد، نصف پیمانه از این محصول را استفاده کنید. که همین امر سبب کاهش دریافت چربی و کالری می شود.

این پودر به راحتی هم در آب و هم در روغن حل می شود و مزه ای شبیه به کره اما ملایم تر دارد.

طرز تهیه نان کره ای با استفاده از پودر کره پیزارلا پا

استفاده از پودر کره آماده به شما کمک می کند تا در زمان تان صرفه جویی کنید. در اینجا دستور تهیه یک نان خوشمزه کره ای را با استفاده از پودر کره پیزارلا پا قرار می دهیم.

مواد لازم:

  • آرد سفید: 500 الی 600 گرم
  • ماست: نصف لیوان
  • روغن مایع یا کره جامد: 150 گرم
  • پودر زنجبیل: 1 ق.غ
  • تخم مرغ: 1 عدد
  • آب: نصف لیوان
  • نمک: 1 قاشق مرباخوری
  • خمیر مایه: 1 ق.غ
  • شکر: 1 قاشق مرباخوری
  • پودر کره: به مقدار لازم

طرز تهیه:

  1. آب ولرم را در کاسه ای ریخته و شکر و خمیر مایه را به آن اضافه کنید. ده دقیقه صبر کنید تا خمیر مایه عمل کند.
  2. در کاسه ای دیگر، تخم مرغ، روغن، ماست، زنجبیل، و نمک را با هم مخلوط کنید.
  3. مخلوط خمیر مایه را به مواد اضافه کنید و هم بزنید.
  4. آرد را به تدریج اضافه کنید تا خمیری نرم و منسجم به دست بیاید.
  5. خمیر را به مدت ده دقیقه ورز دهید تا صاف و یکدست شود.
  6. خمیر را در کاسه ای چرب شده قرار دهید، روی آن را با پارچه ای بپوشانید و بگذارید به مدت یک ساعت در جایی گرم استراحت کند تا حجم آن دو برابر شود.
  7. فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید.
  8. خمیر را به چانه های کوچک تقسیم کنید و هر چانه را به شکل دلخواه دربیاورید.
  9. روی نان ها را با پودر کره آغشته کنید.
  10. نان ها را در سینی فر چیده و بیست الی بیست و پنج دقیقه یا تا زمانی که طلایی شوند بپزید.

از پودر کره می توانید برای طعم دادن به انواع نان، شیرینی و کیک استفاده کنید. برای داشتم طعم بهتر می توانید پودر زنجبیل یا دارچین به آن اضافه کنید. اگر احساس کردید که خمیر نان کره ای تان سفت است می توانید مقداری آب یا شیر به آن اضافه کنید. و اگر احساس کردید خمیرتان شل است کافیست مقداری آرد به آن بیافزایید.

همچنین اگر علاقه ای به استفاده از پودر کره آماده یا شرکتی ندارید می توانید آن را خودتان در منزل تهیه کنید. برای این کار به 200 گرم کره و 100 گرم آرد سفید نیاز دارید.

  1. کره را به دمای محیط برسانید.
  2. کره و آرد را در غذاساز یا مخلوط کن بریزید و تا زمانی که به شکل پودر دربیاید مخلوط کنید.
  3. پودر کره خانگی را در ظرف دربسته و درون یخچال نگهداری کنید.

شاید برخی افراد به دلیل وسواس زیادی که روی سلامت غذا دارند، ترجیح بدهند از پودر کره خانگی که خودشان درست کرده اند استفاده کنند. اما ما این اطمینان را به شما می دهیم که پودر کره پیزارلا پا از بهترین مواد اولیه و با استفاده از دستگاه های مدرن و به روز تهیه شده و سلامت غذایی را تضمین می کند. با اینکه این محصول از مواد ساده ای درست شده اما همین مواد ساده نیز از مرغوب ترین مواد موجود هستند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده