ادویه پیزارلا پا پودر کاری

"DC7437"

مناسب انواع غذا

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,560 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:156,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه
برندپیزارلا پا
مدلپودر کاری
اصالتاورجینال
رایحهدارد
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درانواع غذا
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

ادویه پیزارلا پا پودر کاری از پر کاربرد ترین چاشنی های دنیاست. پودر کاری به طور غالب در آشپزی شرقی استفاده می شود اما این به معنای مصرف نشدن در کشورهای غربی نیست. این ادویه در اصل مخلوطی از زردچوبه، دارچین، سیر، هل، زیره و گشنیز است. که در این میان، زردچوبه و فلفل جزء جدانشدنی آن است در حالیکه در کشورهای مختلف برخی از این ترکیبات جایگزین می شوند. این دو عامل رنگ زیبا و مزه نسبتا تند این ادویه هستند. سوای اینکه برای بدن خواص زیادی دارند. پودر کاری یکی از مواد غذایی ست که از آن برای کاهش وزن می توانید کمک بگیرید. زیرا هم سوخت و ساز بدن را بالا می برد و هم سبب کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن می شود.

خواص پودر کاری پیزارلا پا

ترکیبات موجود در این ادویه به کاهش وزن و محافظت از کبد کمک شایانی می کند. خاصیت ضد میکروب، ضد نفخ و تقویت کنندگی معده باعث افزایش سلامت دستگاه گوارش می شود. همچنین پودر کاری دارای خواص ضد افسردگی، ضد پیری و تقویت کنندگی حافظه می باشد. و این ها تنها بخشی از فواید مصرف این ادویه قدیمی و شناخته شده است. ماده کورکومین موجود در زردچوبه، رادیکال های آزاد را کاهش می دهد و با تقویت سیستم ایمنی بدن، به کاهش سموم کمک می کند. دارچین و تخم گشنیز دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی هستند و از بروز بیماری های عفونی جلوگیری می کنند. آنتی اکسیدان های موجود در ترکیبات این ادویه، به جلوگیری از ایجاد سلول های سرطانی کمک می کنند و همچنین کورکومین زردچوبه، سلول های سرطانی را هدف قرار داده و جلوی رشد آنها را می گیرد. پودر سیر یک ضد عفونی کننده قوی است و از بیماری های قارچی و عفونی پیشگیری می کند. خاصیت کاهش وزن و بالا بردن متابولیسم بدن فلفل قرمز نیز بر کسی پوشیده نیست.

چرا از ادویه استفاده کنیم؟

باید برای طبخ انواع غذاها چاشنی ها و ادویه های گوناگونی وجود داشته باشد تا بتوانید طعم غذا را با استفاده از آنها بهتر کنید به طور کلی این ادویه ها و انواع چاشنی ها هستند که به غذای شما عطر و طمع خوبی می دهند و اگر غذا را بدون استفاده از ادویه و چاشنی بپزیم طعم لذیذی نخواهد داشت به همین دلیل است که این ادویه ها و چاشنی ها بسیار در آشپزی مهم هستند. ادویه می تواند یک دست پخت معمولی را به دست پخت یک بانوی فوق العاده و یا یک سرآشپز بی نظیر رستورانی تبدیل کند اگر می خواهید غذایی فوق العاده خوشمزه و خوش عطر و بو داشته باشید بهتر است که ادویه های گوناگون را بشناسید و بدانید که هر ادویه برای چه غذایی مناسب است و می تواند طعم چه نوع غذاهایی را بهتر کند.

طرز تهیه مرغ کاری

مرغ کاری یک راه عالی برای ایجاد تنوع در پخت مرغ است. برای تهیه این غذای خوشمزه به یک کیلو سینه مرغ، یک عدد پیاز، دو حبه سیر، سه عدد گوجه فرنگی، صد گرم جعفری، دویست میلی لیتر خامه مخلوط با شیر، یک قاشق غذاخوری ادویه کاری، یک قاشق مرباخوری مخلوط فلفل قرمز و سیاه، و نمک و روغن به میزان لازم نیاز دارید.

ابتدا پیاز را خرد کنید و درون روغن بریزید. کمی که پیاز سبک شد، سیر را ریز رنده و به آن ضافه کنید و مقداری تفت بدهید. حالا گوجه های خرد شده را به سیر و پیاز اضافه کنید تا سرخ شود. حالا مرغ خرد شده، نمک، فلفل و ادویه کاری را به آن اضافه کنید. زمانی که مرغ ها کاملا پخت و تغییر رنگ داد، نخلوط خامه و شیر و جعفری را به آن اضافه کنید و در ماهیتابه را بگذارید و اجازه بدهید با حرارت ملایم بپزد. وقتی سس به غلظت رسید، زمان سرو آن رسیده است. نوش جان!

خرید ادویه پیزارلا پا پودر کاری

جایی که ادویه را از آن تهیه می‌کنید بسیار مهم است چرا که امکان اینکه برخی افراد سودجو بخواهند ادویه را به صورت ناخالص به شما بفروشند و مبلغ زیادی را بابت ادویه به اصطلاح خالص و اصل از شما دریافت کنند بسیار زیاد است حتی ممکن است ادویه های مانده کهنه را به شما بفروشند. به همین دلیل است که محلی که ادویه و چاشنی موردنظر خود را از آنجا تهیه می‌کنید بسیار مهم است اولاً فروشگاهی مورد اعتماد باشد و دوم کالایی که خریداری می کنید از برندی معتبر و دارای تاریخ باشد تا بتوانید اطمینان پیدا کنید کالایی که در اختیارتان قرار میگیرد بسیار مرغوب و با کیفیت است. سایت دایاسنتر توانسته با سالها تجربه در زمینه ارائه محصولاتی از قبیل انواع سس ها و چاشنی ها و همچنین ادویه جات متنوع مانند پودر سوخاری و یا سس سویا، اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب کند و بازار خرید بر پایه اعتماد را در دست بگیرد. با داشتن یک تلفن همراه و یا یک کامپیوتر می توانید وارد سایت دایاسنتر شوید و ادویه جات و چاشنی های مورد نظر خود را تنها با استفاده از چند دکمه به راحتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل کالای خود را تحویل بگیرید و مطمئن باشید که کالای موردنظرتان با بالاترین درجه کیفیت به شما فروخته شده و در اختیارتان قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده