ادویه های انواع گوشت پکیج 5تایی نمایش بزرگتر

ادویه های انواع گوشت پکیج 5تایی

"DC7565"

مونترال استیک، مونترال چیکن، برگر کلاسیک، برگر نیویورک، آرومات

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 7,740 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:814,000 تومان

تخفیف:40,000 تومان


پرداخت شما:774,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپکیج مخصوص طبخ انواع گوشت
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلشامل ادویه های برگر کلاسیک و نیو، مونترال استیک و چیکن و ادویه آرومات
تعداد در بسته5
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
وزن2.5 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای فرنگی
پر شده درایران
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

ادویه های انواع گوشت پکیج 5 تایی یک بسته کامل از ادویه هایی است که برای خوشمزه تر شدن انواع کباب، برگر و استیک نیاز دارید. این محصول شامل ادویه های مونترال استیک، مونترال چیکن، برگر کلاسیک، برگر نیویورک، و آرومات در بسته های نیم کیلویی می باشد. تهیه این غذاهای گوشتی به ظاهر ساده، دارای قلق خاصی است که اگر بلد نباشید تنها نتیجه شما یک تکه گوشت پخته یا سوخته خواهد بود. استفاده از ادویه جات گوناگون یکی ز این قلق هاست. با استفاده از چاشنی های مختلف است که می توانید هم بوی نامطبوع گوشت و مرغ را از بین ببرید و هم مزه آن را بهتر کنید. روش استفاده از این ادویه ها بسیار راحت است. کافیست هنگام مرینیت کردن گوشت یا مرغ تان، از این ادویه به سایر مواد اضافه کنید و بگذارید چند ساعتی استراحت کند. ادویه های انواع گوشت پکیج 5 تایی هم برای افرادی مناسب است که غذا را با طعم کلاسیک آن می پسندند و هم افرادی که علاقمند به امتحان غذا با مزه های گوناگون هستند. با این پکیج، شما می توانید یک غذای ساده را با مزه های گوناگون نوش جان کنید.

هر کدام از ادویه های این پکیج، در بسته بندی نیم کیلویی قرار دارد. یعنی شما صاحب 2.5 کیلو ادویه مخصوص انواع گوشت از استیک گرفته تا همبرگر خواهید شد. این محصولات دارای تاریخ انقضای طولانی هستند و نیازی نیست نگران فاسد شدن یا از دست رفتن کیفیت آنها باشید.

برای سفارش این محصول از هر کجای ایران می توانید به فروشگاه اینترنتی دایاسنتر، دارای نماد اعتماد الکترونیکی، مراجعه کنید. دایا سنتر، به عنوان فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، پخش محصولات برند ایتالیایی پیزارلا پا ایتالیا را در داخل کشور بر عهده دارد. تمام محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی هستند که می توانید داخل سایت مشاهده کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده