ادویه آرومات پیزارلا پا

"DC7438"

ادویه همه کاره

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,180 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:230,000 تومان

تخفیف:12,000 تومان


پرداخت شما:218,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه
برندپیزارلا پا
مدلآرومات
اصالتاورجینال
رایحهدارد
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درانواع غذا
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایآشپزی شرقی و غربی
اطلاعات بیشتر

ادویه آرومات پیزارلا پا یک چاشنی خوشمزه و خوشبو ست که از ترکیب مواد مختلف درست شده است. ادویه آرومات برای انواع غذاها، سوپ ها، سس ها و فست فودها کاربرد دارد. این ادویه به نوعی تقویت کننده مزه غذاها بدون ایجاد تغییر در ساختارشان است. موضوعی که در هنگام استفاده از ادویه آرومات پیزارلا پا باید در نظر داشته باشید این است که این چاشنی حاوی مقادیر بالایی سدیم است. پس اگر قصد دارید از آن در غذا یا سس غذایتان استفاده کنید باید مقدار نمکی که جداگانه استفاده می کنید را کاهش دهید وگرنه ممکن است غذایتان شور شود.

ادویه آرومات چیست؟

ادویه آرومات مجموعه ای از گیاهان خوراکی و ادویه های عطری است که برای افزایش طعم و عطر غذاها کاربرد دارند. آرومات در واقع نامی تجاری برای ادویه ای پر کاربرد است که در کشورهای سوییس و آفریقای جنوبی به طور انبوه تولید می شود. در ابتدا آرومات به عنوان ادویه فست فود معرفی شد اما با گذشت زمان و تولید آن با مزه های مختلف، تبدیل به یک چاشنی همه کاره برای انواع غذاها شد. به گونه ای که امروزه نه تنها در غذاهایی مانند سوپ و انواع چاشنی و سس کاربرد دارد، بلکه حتی می توانید آن را مانند نمک و فلفل سر سفره غذا بگذارید.

موارد مصرف ادویه آرومات پیزارلا پا

این ادویه نوعی ادویه همه کاره ست که شما را از به کار بردن جداگانه سایر چاشنی ها بی نیاز می کند. مواد به کار رفته در اینچاشنی همگی ترکیباتی هستند که در انواع غذا، دسر، سس و حتی نان کاربرد دارند. یعنی با داشتن این ادویه می توانید خوراکی های مختلف را درست کنید.

خواص ادویه آرومات

ادویه آرومات علاوه بر افزودن عطر و مزه خوشایند غذاها، دارای خواص زیادی برای سلامتی نیز می باشد. برای مثال:

گیاهان خشک به کار رفته در این ادویه نظیر ترخون، رزماری و آویشن دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند. در ضمن ترخون و رزماری دارای خواص سلامتی برای قلب نیز هستند.

ترکیبات گیاهان خشک به کار رفته در آرومات می توانند به کاهش درد و التهاب کمک کنند. زعفران موجود در آن نیز هم دارای مقادیر قابل توجهی از آهن است که می تواند در پیشگیری از کمبود آهن موثر باشد و هم در بهبود خلق و خو نقش دارد. گیاه رزماری نیز از دیرباز برای بهبود حافظه و تمرکز به کار می رفته است.

این ادویه طبعی گرم دارد و می تواند به بهبود عملکرد سیستم گوارشی و کاهش علائم ناشی از مشکلات معده و روده کمک کند.

ترکیبات ادویه آرومات

این ادویه از نمک، آرد ذرت، مخمر، پودر پیاز، طعم دهنده گلوتامات، روغن گیاهی، عصاره گوشت یا مرغ، قارچ ورقه ای، پودر سیر، ترکیب زنجبیل، زردچوبه و کرفس تشکیل شده است. گیاهان خشک به کار رفته در این ادویه شامل ترخون، رزماری، آویشن، نعناع، زعفران و تره سفران می باشد. 

طرز استفاده از ادویه آرومات

از این ادویه به روش های گوناگونی می توانید استفاده کنید. می توانید آن را به صورت خشک برای تزئین غذاها به کار ببرید. می توانید به صورت پودر در غذاهایی مانند کتلت، کوکو یا فلافل بریزید. استفاده از آن به صورت عصاره گیری شده یا مایع نیز متداول است. برای افزایش دادن مزه و بوی غذاها می توانید ادویه آرومات را درون انواع سس، خورش یا پلو بریزید. استفاده از خمیرهای ادویه دار نیز در سال های اخیر بسیار متداول شده است. این خمیرها به دلیل ماندگاری طولانی تر نسبت به نوع پودری و نیز لعاب دادن به سس ها و خورش ها مورد اقبال زیادی قرار گرفته اند. می توانید ادویه آرومات را با استفاده از دستگاه های مخصوص به خمیر تبدیل کنید و هر بار به مقدار مورد نیازتان از آن مصرف کنید.

سالاد هشت پر با سس آرومات

سالاد هشت پر یک پیش غذای ساده و سالم است که خیلی سریع هم آماده می شود. این سالاد از کاهو پیچ و گردوی خرد شده تهیه می شود. کاهو را بشویید و به شکل دلخواه برش دهید و سپس گردوی خرد شده را روی آن بریزید. برای درست کردن سس این سالاد، یک سوم پیمانه سرکه را با دو سوم پیمانه آب، یک قاشق غذاخوری سس خردل، یک قاشق سوپ خوری پودر آرومات و نمک، فلفل و روغن زیتون به میزان لازم مخلوط کنید و روی کاهو و گردوی خرد شده بریزید. نوش جان!

چرا از ادویه استفاده کنیم؟

باید برای طبخ انواع غذاها چاشنی ها و ادویه های گوناگونی وجود داشته باشد تا بتوانید طعم غذا را با استفاده از آنها بهتر کنید به طور کلی این ادویه ها و انواع چاشنی ها هستند که به غذای شما عطر و طمع خوبی می دهند و اگر غذا را بدون استفاده از ادویه و چاشنی بپزیم طعم لذیذی نخواهد داشت به همین دلیل است که این ادویه ها و چاشنی ها بسیار در آشپزی مهم هستند. ادویه می تواند یک دست پخت معمولی را به دست پخت یک بانوی فوق العاده و یا یک سرآشپز بی نظیر رستورانی تبدیل کند اگر می خواهید غذایی فوق العاده خوشمزه و خوش عطر و بو داشته باشید بهتر است که ادویه های گوناگون را بشناسید و بدانید که هر ادویه برای چه غذایی مناسب است و می تواند طعم چه نوع غذاهایی را بهتر کند.

خرید ادویه پیزارلا پا آرومات

جایی که ادویه را از آن تهیه می‌کنید بسیار مهم است چرا که امکان اینکه برخی افراد سودجو بخواهند ادویه را به صورت ناخالص به شما بفروشند و مبلغ زیادی را بابت ادویه به اصطلاح خالص و اصل از شما دریافت کنند بسیار زیاد است حتی ممکن است ادویه های مانده کهنه را به شما بفروشند. به همین دلیل است که محلی که ادویه و چاشنی موردنظر خود را از آنجا تهیه می‌کنید بسیار مهم است اولاً فروشگاهی مورد اعتماد باشد و دوم کالایی که خریداری می کنید از برندی معتبر و دارای تاریخ باشد تا بتوانید اطمینان پیدا کنید کالایی که در اختیارتان قرار میگیرد بسیار مرغوب و با کیفیت است. سایت دایاسنتر توانسته با سالها تجربه در زمینه ارائه محصولاتی از قبیل انواع سس ها و چاشنی ها و همچنین ادویه جات متنوع مانند پودر سوخاری و یا سس سویا، اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب کند و بازار خرید بر پایه اعتماد را در دست بگیرد. با داشتن یک تلفن همراه و یا یک کامپیوتر می توانید وارد سایت دایاسنتر شوید و ادویه جات و چاشنی های مورد نظر خود را تنها با استفاده از چند دکمه به راحتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل کالای خود را تحویل بگیرید و مطمئن باشید که کالای موردنظرتان با بالاترین درجه کیفیت به شما فروخته شده و در اختیارتان قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده