دانه قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی 500 گرم نمایش بزرگتر

دانه قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی 500 گرم

"DC7337"

100 درصد عربیکا

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 10,500 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:1,050,000 تومان

لاوازا LAVAZZA

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولدان قهوه
برندلاوازا lavazza
مدلکوالیتا اورو طلایی
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
حجم500 گرم
قابل استفاده درمنزل، محل کار، کافی شاپ
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز۵۶۲۳۳۷۵۸۸۹
مناسب برایانواع قهوه ساز
رستمدیوم
بافتدان
اطلاعات بیشتر

دانه قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی 500 گرم محصولی خوشمزه با رایحه ای قوی از برند محبوب لاوازا است. دانه های قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی از شش دانه عربیکای مختلف و با کیفیت انتخاب می شوند تا آروما و طعم منحصر به فرد آن حفظ شود. این قهوه صد درصد عربیکاست و طعمی غنی و میوه ای با آرومای میوه ای و گلی دارد. این محصول به صورت دان است. از آنجاییکه برای تهیه قهوه از دان آن، آن را پیش از مصرف آسیاب می کنند باعث می شود کیفیت قهوه به مدت بیشتری حفظ شود. رست این قهوه مدیوم و نت آن میوه ای است. گیرایی درجه پنج دارد و نوشیدن یک فنجان از آن سبب می شود حسی منحصر به فرد از سبک زندگی ایتالیایی را تجربه کنید. مطلع هستید که کافئین ماده ای اعتیاد آور محسوب می شود. در واقع در دنیای امروزی مخدری که بیش از همه مورد استفاده قرار می گیرد نه مخدرهای غیر قانونی که کافئین است. ماده ای که بیشترین نوع مصرف آن به صورت قهوه است. بنابراین اگر از کسی شنیدید که بدون قهوه نمی تواند زندگی کند فکر نکنید که شوخی می کند! البته این موضوع چندان بد و خطرناک نیست. هم کافئین و هم نوشیدن قهوه دارای فواید زیادی برای بدن هستند. البته نباید در مصرف آنها زیاده روی شود اما مصرف معتدل آنها می تواند برای ما مفید باشد.

خواص مصرف قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی

در مورد تاثیر مثبت قهوه روی اعصاب و روان زیاد شنیده اید. اما آیا می دانستید مصرف منظم قهوه برای سلامت جسمی نیز مفید است؟ یکی از فواید بیشمار نوشیدن قهوه برای بدن، تاثیر آن روی سلامت کبد است. کبد مسئول صدها وظیفه در بدن است و به طور مرتب نیز در معرض تهدید بیماری های جدی و خطرناکی مانن هپاتیت و سیروز کبدی است. قهوه می تواند مانند سلاحی در برابر سیروز کبدی عمل کند. اگر در روز چند فنجان قهوه بنوشید خطر ابتلا به سیروز کبدی تا 22 کاهش می یابد. بنابراین تمام افراد و به ویژه افراد الکلی بهتر است مصرف روزانه قهوه را در برنامه خود بگنجانند تا از این طریق به سلامت کبد خود کمک کنند. یافته های پژوهش دیگری نشان داد که مصرف روزانه دو فنجان قهوه احتمال مرگ کبد را تا 66 درصد کاهش می دهد. اما این تمام ماجرا نیست. نوشیدن قهوه احتمال سرطان کبد و نوعی بیماری نادر مجاری صفراوی به نام کلانژیت اسکلروزان اولیه را کاهش می دهد. به غیر از این موارد اگر روز خود را با نوشیدن فنجانی قهوه لاوازا شروع کنید اولین اتفاقی که می افتد این است که کافئین، جذب جریان خون شده و از این طریق به سمت مغز حرکت می کند. افزایش سطح دوپامین می تواند کمک زیادی کند تا روز بسیار بهتر و با انرژی تری را آغاز کنید.

خرید قهوه لاوازا کوالیتا اورو طلایی 500 گرم

برای خرید این محصول خوشمزه می توانید به فروشگاه های سطح شهر یا فروشگاه های اینترنتی معتبر دارای نماد الکترونیکی مانند دایاسنتر مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات