نمک کرفس پیزارلا پا

"DC7234"

حاوی سیلیکات کلسیم

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:146,000 تومان

تخفیف:7,000 تومان


پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولنمک کرفس
برندپیزارلا پا pizzarella paa
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
وزن500 گرم
قابل استفاده درتهیه غذا
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایتمام افراد
اطلاعات بیشتر

نمک کرفس پیزارلا پا نوعی نمک خوراکی است که ماده اولیه آن، دانه های آسیاب شده کرفس است. این چاشنی خوش مزه، جایگزین مناسبی برای نمک معمولی است و ارزش غذایی بالایی دارد. وجود کرفس در چاشنی نمک کرفس سبب شده تا این محصول حاوی سیلیکات کلسیم باشد. نوعی ترکیب شیمیایی که یک افزودنی غذایی بی خطر است و در مواد غذایی و داروها به کار می رود. نمک کرفس نوعی نمک ترکیبی است و همان طور که می دانید نمک های ترکیبی دارای خواص بیشتر و مزه بهتری نسبت به نمک معمولی است. شما می توانید این نمک خوراکی خوشمزه و پر خاصیت را در منزل تهیه کنید و هم می توانید به راحتی با خرید چاشنی نمک کرفس پیزارلا پا از مزه و خواص آن بهره مند شوید.

خواص و کاربرد های نمک کرفس پیزارلا پا

نسبت پتاسیم به سدیم این نمک نسبت به نمک طعام معمولی بیشتر است و از این رو گزینه مناسب تری برای افراد مبتلا به فشار خون محسوب می شود. کرفس دارای خاصیت ضد انعقادی است که به بدن کمک می کند. شما می توانید این نمک را به عنوان چاشنی سالاد استفاده کنید یا می توانید آن را جایگزین نمک معمولی در تهیه سوپ، برنج، یا مرینت کردن گوشت و مرغ کنید. مصرف نمک کرفس به همراه سیب زمینی و تخم مرغ آب پز شده هم مزه ای عالی به غذا می دهد و هم خاصیت آنها را بیشتر می کند. در هنگام پخت و مصرف انواع حبوبات می توانید این نمک را به جای نمک طعام معمولی به کار ببرید. توجه داشته باشید که در هنگام مصرف این محصول نباید به طور هم زمان از نمک معمولی استفاده کنید. این محصول میزان شوری مورد نیازتان را تامین می کند.

نگهداری نمک کرفس

برای نگهداری این محصول باید آن را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم نگه دارید. رطوبت سبب چسبیدن دانه های نمک به یکدیگر می شود که هم استفاده از آن را مشکل می کند و هم ظاهر ناخوشایندی به آن می دهد. بهتر است این چاشنی را از ظرف بسته بندی اصلی خارج کرده و درون یک ظرف شیشه ای بریزید. پس از هر بار مصرف حتما در ظرف را محکم ببندید تا از ورود رطوبت و غبار به درون ظرف جلوگیری شده و کیفیت محصول حفظ شود. بهتر است محصول را ظرف مدت زمان سه ماه مصرف کنید. خانم های باردار و شیرده نیز حتما پیش از مصرف این محصول به عنوان جایگزین نمک طعام معمولی با پزشک خود مشورت کنند. البته مصرف گهگداری این محصول به عنوان چاشنی غذا و سالاد ایرادی ندارد اما اگر به هر دلیلی چه برای مزه آن و چه ابتلا به بیماری هایی نظیر فشار خون و مشکلات کلیوی قصد جایگزین کردن این نمک را دارید حتما با پزشک مشورت کنید. می توانید برای تهیه این محصول به فروشگاه های سطح شهر مراجعه یا آن را از فروشگاه های اینترنتی معتبر تهیه کنید. می توانید این محصول را از سایت دایاسنتر سفارش بدهید و محصول را در نزدیک ترین زمان در محل مورد نظر تحویل گرفته و سپس وجه آن را بپردازید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده