ادویه مرینیت فیله استریپس پیزارلا پا

"DC7233"

کمک به خوش طعم شدن فیله سوخاری

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:146,000 تومان

تخفیف:7,000 تومان


پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه مرینت سوخاری
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلمیکس
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درانواع سوخاری
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایتهیه سوخاری در منزل
اطلاعات بیشتر

ادویه مرینت فیله استریپس پیزارلا پا میکس، ترکیبی از ادویه ها و موادی است که مزه مرغ سوخاری یا هر نوع غذای سوخاری دیگری را خوشمزه می کند.

ادویه مرینت فیله استریپس پیزارلا پا چیست؟

این محصول حاوی پودر فلفل سیاه و قرمز، پودر سیر و پیاز، زنجبیل و زیره، آویشن، گشنیز و نمک است. همانطور که ملاحظه می کنید این مواد هم روی مزه غذا تاثیر دارند و هم بوی خوشی به آن می بخشند. ترکیب این ادویه ها در یک محصول شما را از اضافه کردن هر ماده دیگری جهت مزه دار کردن غذا بی نیاز می کند.

چرا از ادویه مرینت استفاده کنیم؟

تهیه مرغ سوخاری نکات ریزی دارد که نادیده گرفتنشان تنها سبب هدر رفتن مواد غذایی و گرسنه ماندن شما می شود! فیله مرغ از غذاهایی است که به سرعت هم سرخ می شود و هم می پزد. هر غذایی که بخواهید با فیله مرغ درست کنید به سرعت آماده می شود. اما این به معنای بی اهمیت بودن ادویه در تهیه آن نیست.  با استفاده از ادویه مرینت مرغ سخاری، شما ابتدا به خوبی مرغ را مزه دار می کنید و با ایجاد بافتی نرم باعث می شوید که بافتی نرم و مخملی ایجاد شود. سپس با استفاده از پودر سوخاری غذایی خواهید داشت که هم ظاهری ترد و زیبا دارد و هم داخل آن کاملا نرم و پخته شده است. علاوه بر مزه این محصول، هر نوع بوی ناخوشایند گوشت مرغ را برطرف خواهد کرد و بویی اشتها برانگیز به جا خواهد گذاشت. مورد دیگری که وجود دارد این است که استفاده از این ادویه، شما را از وزن کردن و ترکیب مواد مختلف با یکدیگر بی نیاز می کند. به جای تهیه مواد مختلف تنها کافیست قطعات مرغ خود را با این ادویه مزه دار و سوخاری کنید. چه طرفدار غذای تند باشید و چه از آن بیزار بشید، پیزارلا پا ادویه مناسب شما را دارد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده