ادویه مرینیت مرغ سوخاری نرمال پیزارلا پا میکس

"DC7439"

مناسب مزه دار کردن مرغ

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:146,000 تومان

تخفیف:7,000 تومان


پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه
برندپیزارلا پا
مدلمرغ سوخاری میکس
اصالتاورجینال
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درتهیه مرغ سوخاری
تاریخ مصرفحداقل یک سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایمزه دار کردن مرغ
اطلاعات بیشتر

ادویه مرینیت مرغ سوخاری نرمال پیزارلا پا میکس بهترین گزینه برای مزه دار کردن مرغ پیش از سوخاری کردن آن است. ادویه مرینیت مرغ سوخاری نرمال پیزارلا پا میکس حاوی ترکیباتی ست که مرغ شما را ترد تر و خوشمزه تر می کند. علاوه بر آن رایحه ای خوش و اشتها آور به آن اضافه می کند. البته توجه داشته باشید که این ادویه با اینکه برای مرغ سوخاری درست شده اما شما می توانید از آن برای تهیه سایر غذاهای سوخاری مانند ماهی، میگو، قارچ و سیب زمینی سوخاری نیز استفاده کنید. با ادویه پیزارلا پا می توانید انواع سوخاری را در منزل اما با کیفیت رستورانی تهیه کنید و خیالتان بابت سلامت غذا راحت باشد.

مرینیت مرغ چیست؟

مرینیت یا مزه دار کردن، یک ترفند عالی برای خوشمزه تر کردن غذاست. مرغ و گوشت و به طور کلی غذاهای گوشتی با مرینیت کردن مزه بهتری پیدا می کنند و حتی این کار می تواند زمان پخت غذا را کاهش دهد هرچند که زمان آماده سازی را می تواند افزایش دهد اما این اطمینان را به شما می دهیم که کاملا ارزشش را دارد. برای مزه دار کردن غذا از مواد مختلفی استفاده می شود از ماست و زعفران گرفته تا سس های مختلف و انواع ادویه. باید بهترین روش مزه دار کردن را با توجه به غذای مورد نظرتان انتخاب کنید.

ترکیبات ادویه مرغ سوخاری میکس پیزارلا پا

این ادویه ترکیبی از موادی ست که مرغ شما را ترد تر، خوشمزه تر و اشتها آورتر می کند.

ادویه مناسب برای تهیه مرغ سوخاری

شاید تهیه مرغ سوخاری به نظر شما به راحتی تنها غلتاندن قطعات مرغ درون پودر سوخاری و سپس انداختن در روغن داغ باشد. اما برای تهیه یک مرغ سوخاری خوشمزه درون منزل اما با کیفیت رستورانی دارای فوت و فن های خاص خودش است. یکی از رازهای تهیه سوخاری ها خوشمزه که سرآشپزهای معروف آن را لو نمی دهند، استفاده از ادویه های مناسب برای این کار است. شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که از جایی مرغ سوخاری تهیه کرده باشید و زمانی که قصد خوردن آن را داشتید متوجه شده باشید که علی رغم ظاهر اشتهاآور، بو و مزه ناخوشایندی دارد. این موضوع برمی گردد به اهمیت آماده سازی یا مرینت کردن تکه های مرغ پیش از سوخاری کردن آنها. در اینجا به برخی از ادویه های مناسب برای مرینت کردن مرغ سوخاری اشاره می کنیم:

پودر سیر، سبب افزودن بو و مزه ای خوشمزه به مرغ می شود.

پودر پاپریکا، علاوه بر مزه، رنگ زیبا و اشتهابرانگیزی نیز به غذا اضافه می کند.

پودر زعفران، علاوه بر رنگ، مزه و بوی خوشایند، دارای خواص سلامتی برای بدن می باشد.

نعنا یا رزماری، رایحه ای عالی به غذا می دهد و در آخر ترخون، مزه ای تند و روغنی به مرغ سوخاری شما می دهد.

روش استفاده از ادویه مرینت مرغ سوخاری پیزارلا پا

با توجه به مقدار مرغ سوخاری که می خواهید تهیه کنید، ابتدا قطعات مرغ را با مقدار مناسبی از ادویه پیزارلا پا مخلوط کنید و اجازه بدهید مدتی درون یخچال باقی بماند تا مرغ به خوبی مزه و رایحه ادویه ها را جذب کند. سپس مرغ را سوخاری کنید و از مزه بی نظیر یک غذای سالم و خوشمزه لذت ببرید.

تهیه قارچ سوخاری با ادویه مرینیت مرغ سوخاری پیزارلا پا

قارچ سوخاری جزو پیش غذاهای خوشمزه و سالم بین المللی محسوب می شود که طرفداران زیادی نیز دارد. ابتدا قارچ ها را به خوبی بشویید و خشک کنید. چند تخم مرغ را در کاسه ای بشکنید و خوب هم بزنید. سپس ادویه مرینیت پیزارلا پا را به آن اضافه کنید. ابتدا قارچ ها را درون آورد سفید و سپس درون تخم مرغ آغشته به ادویه بغلتانید به گونه ای که کاملا روی قارچ ها را بگیرد. سپس آنها درون پودر سوخاری بزنید و در روغن داغ سرخ کنید. نوش جان!

چرا از ادویه استفاده کنیم؟

باید برای طبخ انواع غذاها چاشنی ها و ادویه های گوناگونی وجود داشته باشد تا بتوانید طعم غذا را با استفاده از آنها بهتر کنید به طور کلی این ادویه ها و انواع چاشنی ها هستند که به غذای شما عطر و طمع خوبی می دهند و اگر غذا را بدون استفاده از ادویه و چاشنی بپزیم طعم لذیذی نخواهد داشت به همین دلیل است که این ادویه ها و چاشنی ها بسیار در آشپزی مهم هستند. ادویه می تواند یک دست پخت معمولی را به دست پخت یک بانوی فوق العاده و یا یک سرآشپز بی نظیر رستورانی تبدیل کند اگر می خواهید غذایی فوق العاده خوشمزه و خوش عطر و بو داشته باشید بهتر است که ادویه های گوناگون را بشناسید و بدانید که هر ادویه برای چه غذایی مناسب است و می تواند طعم چه نوع غذاهایی را بهتر کند.

خرید ادویه مرغ سوخاری پیزارلا پا میکس

جایی که ادویه را از آن تهیه می‌کنید بسیار مهم است چرا که امکان اینکه برخی افراد سودجو بخواهند ادویه را به صورت ناخالص به شما بفروشند و مبلغ زیادی را بابت ادویه به اصطلاح خالص و اصل از شما دریافت کنند بسیار زیاد است حتی ممکن است ادویه های مانده کهنه را به شما بفروشند. به همین دلیل است که محلی که ادویه و چاشنی موردنظر خود را از آنجا تهیه می‌کنید بسیار مهم است اولاً فروشگاهی مورد اعتماد باشد و دوم کالایی که خریداری می کنید از برندی معتبر و دارای تاریخ باشد تا بتوانید اطمینان پیدا کنید کالایی که در اختیارتان قرار میگیرد بسیار مرغوب و با کیفیت است. سایت دایاسنتر توانسته با سالها تجربه در زمینه ارائه محصولاتی از قبیل انواع سس ها و چاشنی ها و همچنین ادویه جات متنوع مانند پودر سوخاری و یا سس سویا، اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب کند و بازار خرید بر پایه اعتماد را در دست بگیرد. با داشتن یک تلفن همراه و یا یک کامپیوتر می توانید وارد سایت دایاسنتر شوید و ادویه جات و چاشنی های مورد نظر خود را تنها با استفاده از چند دکمه به راحتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل کالای خود را تحویل بگیرید و مطمئن باشید که کالای موردنظرتان با بالاترین درجه کیفیت به شما فروخته شده و در اختیارتان قرار گرفته است.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده