پودر کاور مرغ سوخاری پیزارلا پا

"DC7227"

خوشمزه و ترد

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,240 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:136,000 تومان

تخفیف:12,000 تومان


پرداخت شما:124,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولچاشنی مرغ سوخاری
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلمیکس
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درتهیه انواع سوخاری
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایتهیه سوخاری در منزل
اطلاعات بیشتر

پودر کاور مرغ سوخاری پیزارلا پا با ترکیب با آرد سفید، روکشی ترد و خوشمزه برای مرغ سوخاری شما می سازد. البته با اینکه این محصول، پودر کاور مرغ سوخاری نام دارد به این معنی نیست که نمی توانید از آن برای سایر غذاهای سوخاری مانند پیاز یا قارچ سوخاری استفاده کنید.

چرا از پودر کاور مرغ سوخاری پیزارلا پا استفاده کنیم؟

برای استفاده از این محصول دلایل زیادی وجود دارد که در اینجا به اختصار به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

مرغی که با استفاده از موادی مانند ماست، شیر، تخم مرغ و... مزه دار شده، بافتی نرم پیدا می کند که باعث خوشمزه تر شدن غذای شما می شود. اما از طرفی این بافت نرم می تواند هنگام سرخ شدن وا برود. استفاده از پودر کاور باعث می شود مرغ شما پوششی ترد و محافظ پیدا کند و تراکم آن در هنگام سوخاری شدن، حفظ شود.

دوم این محصول حاوی ترکیباتی از ادویه های مختلفی است که مزه و رایحه خوشی به غذای شما خواهد داد. بوی زهم مرغ از موارد آزاردهنده ای ست که هرچقدر ظاهر غذای شما عالی باشد، اشتهای شما را کور خواهد کرد. استفاده از این پودر کاور تضمینی بر رفع بوی ناخوشایند مرغ خواهد بود.

سوم اینکه مرغ به صورت طبیعی دارای مقداری رطوبت است که این امر با مرینت کردن افزایش می یابد. با استفاده از این پودر شما در واقع حفاظی فراهم می کنید که رطوبت کمتری درون بافت مرغ بماند و در عین ترد و سوخاری شدن، بافت نرم آن نیز حفظ شود.

استفاده از این پودر شما را از مخلوط کردن مواد و ادویه های مختلف راحت می کند. در واقع استفاده از این محصول نوعی صرفه جویی در وقت به شمار می آید. شما به راحتی این پودر را با آرد مخلوط می کنید و قطعات مرغ آغشته به آن را در روغن سرخ خواهید کرد و به همین راحتی غذای شما آماده است.

روش استفاده از پودر کاور مرغ سوخاری

ابتدا مقدار مناسب از این محصول را با آرد سفید مخلوط کنید. سپس قطعات مرغ را در آن بغلتانید. حالا مرغ ها را درون کاسه ای که حاوی آب سرد است بزنید. این کار سبب ترد شدن بافت مرغ ها می شود. حالا مرغ ها را کاملا به پودر سوخاری آغشته سازید و در روغن داغ فراوان سرخ کنید. بهتر است از جوجه های گوشتی به جای مرغ بالغ استفاده کنید تا غذایتان خوشمزه تر شود. برای تهیه این پودر کاور و انواع آرد و پودر سوخاری می توانید به داخل سایت مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده