پودر آرومات کنور اورجینال 1 کیلویی

"DC5711"

Knorr Original Aromat powder

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 9,800 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:980,000 تومان

کنور knorr


مشخصات
  • پودر آرومات
  • برند: کنور knorr
  • مدل: اورجینال
  • حجم: 1 کیلوگرم
  • همه کاره
  • مناسب برنج، پاستا، سالاد
  • قابل استفاده برای مزه دار کردن مرغ و گوشت
  • محصول کشور سوییس
  • دارای مجوز از سازمان غذا و دارو
  • شماره پروانه بهداشت ۱۲/۵۴۴
اطلاعات بیشتر

پودر آرومات کنور اورجینال 1 کیلویی نوعی ادویه است که برای انواع غذا ها می توانید از آن استفاده کنید و از طعم و بو و مزه فوق العاده عالی آن لذت ببرید و حتی غذا های بی مزه را نیز با استفاده از آن بسیار خوش مزه کنید ادویه آرومات یک چاشنی فوق‌العاده خوشمزه میباشد که برای غذاهای گوناگون همچنین برای مزه دار کردن گوشت قبل از پختن فوق‌العاده مناسب است چراکه از ترکیبات اصلی این ادویه می توان گیاهان و سبزی های معطر و عصاره های گیاهی اشاره کرد که طعم دهنده ای فوق العاده بی نظیر برای طبخ غذاهای گوشتی به مزه دار کردن گوشت می باشد پودر آرومات کنور اورجینال ۱ کیلویی از ترکیب عصاره مخمر به همراه آرد گندم و ذرت و همچنین چربی گیاهی نیم هیدروژنه ضعف البته سبزیجات معطر و ادویه های گوناگون خوشبو به اضافه عصاره های گیاهی و سایر طعم دهنده ها تشکیل شده است به همین دلیل است که می‌توانند برای غذاهای آبکی و شول به عنوان یک قوام دهنده نیز مورد استفاده قرار گیرد. این پودر بسیار خوشبو و خوش عطر را می‌توانید در غذاهای مختلف مانند غذاهایی که در آنها از سبزیجات استفاده شده و همچنین برنج و پاستا و ماکارونی و البته سالاد و غذاهای گوشتی و البته برای مزه دار کردن گوشت استفاده کنید همچنین از آنجایی که این ادویه دارای آرد گندم و ذرت است می توانید از آن برای قوام آوردن سوپ و یا سسهای مختلف مانند سس مرغ و سس کوفته استفاده کنید.

چگونه از ادویه آرومات 1 کیلویی کنور اورجینال نگهداری کنیم ؟

طریقه نگهداری در طولانی مدت از این ادویه بسیار ساده است و فقط کافیست که آن را در جایی خشک و خنک با درب بسته نگهداری کنید علت آن که می‌گوییم درباره ادویه حتماً بسته باشد این است که ادویه در مجاورت هوا و رطوبت قرار نگیرد و همچنین مورچه و حشرات به داخل آن نفوذ نکند.

سبزیجات معطر در پودر آرومات

همانگونه که می دانید در ادویه آرومات از پودر سبزیجات معطر خشک شده استفاده شده است در این مطلب به اینکه سبزیجات معطر چه سبزیجاتی هستند و در چه نوع غذاهایی از آنها استفاده می شود خواهیم پرداخت. برای داشتن تعریفی کلی از سبزیجات معطر باید گفت این سبزیجات همانگونه که از نامشان مشخص است سبزیجاتی هستند که دارای عطر و بو و طعم فوق العاده قوی هستند که حتی با خشک شدن نیز عطر و بوی آن ها از بین نمی رود و برای بهتر کردن طعم غذا به عنوان ادویه از این سبزیجات استفاده می شود البته می‌توانید هرکدام از این سبزیجات را در فصل خود به صورت تازه نیز در غذا ریخته و از عطر بی نظیر آن لذت ببرید. ریحان یکی از از مهمترین نوع سبزیجات معطر می باشد و همچنین از اصلی ترین سبزی هایی که در ادویه آرومات از آن استفاده شده است می باشد ریحان دو رنگ سبز و بنفش دارد که عطر و بوی این دو رنگ با یکدیگر کمی تفاوت دارد ریحان یکی از سبزی های خانواده گیاهان نعنایی می باشد که در انواع سالاد ها کباب ها و ماهی فوق العاده خوشمزه می شود و می تواند با تاثیر گذاری بر روی بوی غذا بوی ضحم را از غذاهایی مانند ماهی بگیرد. سبزی بعدی جعفری می باشد که یک منبع قوی از آنتی اکسیدان ها بوده و میل کردن آن فوق العاده برای بدن مفید است بوی بی نظیر این سبزی برای غذاهای مختلف فوق العاده عالی است خصوصا برای استفاده در سوپ مرغ و انواع سوپ ها واقعاً طعمی بی نظیر دارد به همین دلیل است که شما می توانید از ادویه کنور برای سوپ استفاده کنید. پیاز کوهی و یا همان پیازچه میتوانند طعمی دارند و فوق العاده دلنشین به غذای شما بدهد و همچنین بوی بد گوشت را از بین ببرد. سبزی دیگری که تاثیر فوق العاده زیادی بر بوی غذا دارد نعنا میباشند که تاثیرات این سبزی معطر برای همه کاملاً شناخته شده است و نیازی به توضیح ندارد چراکه این سبزی ضد نفخ فوق العاده عالی می تواند بدترین بو ها را نیز به راحتی از بین ببرد. مرزه یک سبزی فوق العاده است که بیشتر به صورت خشک شده و پودر شده در انواع ادویه ها مانند پودر آرومات استفاده می شود و غذای اصیل ایرانی که با استفاده از این ادویه فوق العاده درست می شود کوفته تبریزی می باشد که عطر و طعم آن هوش را از سر می‌برد. یک سبزی دیگر نیز وجود دارد که دارای عطر و طعمی دلنشین و طعمی با تندی ملایم دارد این گیاه را نیز هم در سبزی خوردن و هم به صورت پودر شده در ادویه و در انواع غذاها استفاده می شود بوی فوق العاده این سبزی میتوانند حتی زمانی که سیر خورده اید بوی بد سیر را از دهان تان از بین ببرد. پونه و آویشن دو یار قدیمی و دو عضو تکرار نشدنی و همچنین حذف نشدنی در انواع ادویه هایی است که در آن ها از سبزیجات معطر استفاده شده است مانند پودر آرومات. رزماری می تواند بوی بد مرغ را از بین ببرد و طعمی فوق العاده به گوشتان بدهد و مزه مرغ را کاملاً بی نظیر کند. به طور کلی در این مطلب به سبزیجات معطر پرداختیم و اسامی آنها را آموختیم اما اگر می خواهید از سبزیجات معطر در غذا استفاده کنید بهتر است که از برندی معتبر مانند کنور استفاده کنید که از سلامت آن کاملاً اطمینان داشته باشید.

طرز تهیه رول مرغ با پودر آرومات و سماق

آیا تا به حال با استفاده از ادویه خوشمزه و بسیار معطر آرومات غذا درست کرده اید آیا می دانید لذت خوردن یک غذای خوشمزه و معطر همیشه به یاد خانواده تان و میهمانان تان خواهد ماند؟ در این مطلب آموزش نوعی رولت مرغ که با سماق و پودر ادویه آرومات کنور تهیه شده را برای شما در نظر گرفتیم تا بتوانید یک رولت مرغ خوشمزه و معطر و خوش عطر و بو را که غذای جدید است در منزل تهیه کنید و کدبانو بودن خود را به همه اثبات کنید. برای تهیه این رولت مرغ خوشمزه نیاز دارید به 500 گرم سینه مرغ چرخ شده به همراه دو قاشق غذاخوری ادویه آرومات و 1 تا 2 قاشق سوپ خوری سماق و فلفل دلمه ای قرمز به میزان یک هشتم از یک فلفل که به صورت نازک و بلند خرد شده باشد به همراه چند شاخه جعفری و روغن برای سرخ کردن و نمک و فلفل سفید به میزان لازم به اضافه پودر سوخاری و پودر زنجبیل که نصف قاشق چای خوری می باشد. برای تهیه این غذای فوق العاده ابتدا سینه مرغ را به همراه نمک و فلفل سفید و پودر زنجبیل با یکدیگر مخلوط کنید و با دست تمیز و یا با دستکش کاملاً ورز دهید تا چسبندگی لازم را پیدا کند روش ورز دادن سینه مرغ به همراه ادویه جات همانند روش ورز دادن کوفته تبریزی که اکثر ما ایرانیان مهارت خاصی در تهیه آن داریم می باشد پس به حدی سینه مرغ را ورز دهید تا کاملاً چسبندگی پیدا کند و از هم نپاشد. حالا از این ماده به اندازه یک نارنگی بردارید و به صورت مستطیلی روی یک نایلون پهن کنید مستطیل شما می تواند با ابعاد 10 در 12 باشد البته این ابعاد می تواند به دلخواه شما متغیر باشد اما بهترین سایز همین سایزی است که برایتان معرفی کردیم. حالا روی گوشت پهن شده کمی پودر آرومات به همراه کمی سماق چند برگ جعفری و یک نوار فلفل دلمه ای باریک قرار دهید و آن را رول کنید دو سرش را ببندید جوری که مواد از داخل رول مرغ بیرون نیاید حال آن را در آرد سوخاری بغلتانید و در روغن سرخ کنید دقت داشته باشید که پودر آرومات یک نوع ادویه طعم دهنده مرغ است که بوی ضحم آن را از بین میبرد. پس از آن که رول ها طلایی شدند و کاملاً سرخ شدند آنها را از داخل روغن خارج کنید و روی یک دستمال کاغذی آشپزخانه قرار دهید تا روغن آن کشیده شود. ترکیبات داخل این رول مرغ می تواند بسته به ذائقه شما متغیر باشد مثلاً می توانید در این رول مرغ از پنیر یا سیب زمینی پخته شده نیز استفاده کنید همچنین میتوانید برای این که حالت کریسپی و ترد داشته باشند پس از آنکه آنها را رول کردید به جای آرد سوخاری معمولی آنها را در تکه های کوچک شده چیپس خرد شده و یا پودر سوخاری دانه درشت بغلتانید سپس در روغن فراوان سرخ کنید. نکته طلایی که وجود دارد این است که هنگام سرخ کردن رول ها دقت داشته باشید که روغن بیش از حد داغ نباشد که وسط رول نپخته باقی بماند و اطرافش سریع بسوزد. همچنین بهتر است اول تمام رول های تان را آماده کنید و درون یک ظرف بچینید سپس یکی یکی آن ها را سرخ کنید. این غذا برای کودکانی که معمولاً تمایلی به خوردن غذا ندارند بسیار مناسب است چرا که طعم بی نظیری دارد. شما می توانید این رول مرغ را با انواع سس ها از جمله دیپ پنیر نوش جان کنید و به عنوان یک فینگر فود برای میز های میهمانی تا نیز می توانید از آن استفاده کنید.

استفاده از پودر آرومات کنور در غذاهایی مانند کوفته

همانطور که میدانید از قدیم تا کنون غذاهای ایرانی و ترکی شباهت بسیار زیادی به یکدیگر داشتند و معمولاً آشپزان حرفه ای و متبحر در هر دو کشور غذاهای بسیار خوشمزه و خوش رنگ و لعاب با استفاده از ادویه ها و سبزیجات معطر مختلف درست می کردند که عموما این غذاها غذاهایی گوشتی بوده از بین بردن بوی ضحم گوشت در آنها کار ساده ای نبوده و نیاز به مهارتی خاص در استفاده از ادویه ها و سبزیجات معطر بوده است. در این مطلب میخواهیم به غذایی مشترک در میان ترک زبانها و فارس ها بپردازیم که به روش های مختلف درست می شود به طعم آن وابسته به قوم و قبیله های مختلف و همچنین دستور پخت های مختلف تفاوت دارد و متنوع این غذا چیزی نیست به جز کوفته. کوفته هم در ایران و هم در ترکیه یکی از غذاهای بومی و قدیمی به حساب می آید که تعیین فوق العاده عالی و لذیذ دارد و از غذاهای پرطرفدار به شمار می رود این غذا در هر کجا به نوعی خاص پخته میشود اما یک ترکیب مشترک در تمامی کوفته هایی که در سراسر دنیا چه در ایران و چه در ترکیه و چه حتی در کشورهای مختلف دیگر درست می شود وجود دارد استفاده از از سبزیجات معطر و ادویه های خاص در این غذا است از آنجایی که کوفته دارای سبزیجات می باشد و همچنین گوشت نیز در آن وجود دارد باید که بتوانید با استفاده از ادویه ها و یا انواع سبزیجات بوی بد گوشت را در این غذا از بین ببرید تا طعمی خوشمزه به آن بدهید. معمولاً مادر بزرگ ها و مادران میتوانند این غذای خوشمزه را به راحتی و به سرعت آماده کنند و از هر نوع سبزیجات معطر و ادویه ها به میزانی که کاملاً طعم خوبی به غذا بدهد و مزه غذا را تلخ نکند استفاده می کنند اما این کار برای نوعروسان و افرادی که می خواهند به تازگی پخت غذاهای مختلف را خصوصاً کوفته را آغاز کنند کاری دشوار است چراکه استفاده به اندازه از هر یک از این سبزیجات معطر و ادویه ها بسیار مهم است مثلاً اگر یکی از این سبزیجات معطر بیش از حد مجاز داخل مواد کوفته استفاده شود پس از طبخ طعمی بسیار تلخ برای غذا ایجاد می کند که اجازه نمی دهد شما بتوانید به راحتی غذا را نوش جان کرده و از مزه آن لذت ببرید به همین دلیل است که برند کنور چاره کار را اندیشیده و مشکلات این افراد را کاملاً برطرف کرده و محصولی با عنوان ادویه آرومات کنور را ارائه کرده که شما می توانید با استفاده از آن غذاهایی به خوشمزگی غذاهای مادر ها و مادربزرگهایمان را درست کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات
Rated 4.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

چطور استفاده کنم؟

میشه یه دستور العمل ازش بزارید

آیا این نظر مفید بود؟ بله خیر
پاسخ دایاسنتر:
سلام دوست عزیزم حتما

محصولات بازدید شده