آیا کره بادام زمینی فقط برای صبحانه و میان وعده قابل مصرف است؟

بدون نظر
امتیاز: 0

کره بادام زمینی اسکیپی ساشه ای

عجله دارید و صبحانه نخورده اید؟ گرسنه هستید اما حوصله ندارید پس از صرف میان وعده مجبور به شستشوی ظروف شوید؟ اسکیپی دقیقا برای این زمان ها اقدام به تولید کره بادام زمینی ساشه ای اسکیپی کرد. این مدل جالب و کارآمد به صورت ساشه های 18 گرمی عرضه شده که می توانید بسته به میل خود یک یا دو عدد از آن را همراه داشته باشید.

آیا کره بادام زمینی اسکیپی فقط برای صبحانه و میان وعده قابل مصرف است؟

نه! خوب است بدانید که می توانید از کره بادام زمینی در تهیه انواع خوراکی از میان وعده گرفته تا غذای اصلی و دسر استفاده کنید.

اوتمیل با کره بادام زمینی اسکیپی

اوتمیل یکی از خوراکی های مقوی و پر طرفدار در دنیاست. اینجا برای شما یک دستورالعمل ساده از اوتمیل با کره بادام زمینی آوردیم.

مواد لازم (برای دو نفر):

1 فنجان جو دو سر

5/1 فنجان شیربادام

یک چهارم فنجان کره بادام زمینی اسکیپی کرمی

یک هشتم قاشق چایخوری نمک کوشر

طرز تهیه:

در یک لیوان یا شیشه، تمام مواد را با هم مخلوط کنید و به مدت هشت ساعت یا بیشتر در یخچال بگذارید. مخلوط را به طور مساوی در دو لیوان سرو کنید. برای تزئین و نیز به عنوان چاشنی می توانید از بیسکویت کره بادام زمینی اسکیپی، گیلاس یخ زده، توت های تازه، بادام پوست کنده و تفت داده شده، کره بادام زمینی گرم، شکلات فندقی، شاهدانه، دانه چیا یا بذر کتان استفاده کنید.

مدت زمان تهیه این میان وعده انرژی زا 5 دقیقه و مدت زمان لازم برای آماده شدن 8 ساعت است. بهتر است پیش از خواب این معجون مقوی را آماده و صبح میل کنید تا کل روز را سیر و پر انرژی باشید. میزان کالری این اوتمیل در هر لیوان 705 کیلوکالری است.

نوشتن نظر*