ادویه سبزیجات ایتالیایی پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7681"

مناسب انواع خوراک

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,500 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:250,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه سبزیجات ایتالیایی
برندپیزارلا پا pizzarella paa
اصالت کالااصل
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردافزایش دهنده رایحه و طعم دهنده
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
ملاحظاتقابل استفاده در غذاهای ایتالیایی و سایر ملل
ترکیباتریحان خشک شده، آویشن خشک، رزماری خشک، مرزنجوش، گشنیز خشک، نعنا خشک، مرزه خشک، و...
اطلاعات بیشتر

ادویه سبزیجات ایتالیایی پیزارلا پا 10 کیلویی یک چاشنی عالی برای طعم دهی به انواع سالاد و غذاست. ادویه سبزیجات ایتالیایی پیزارلا پا 10 کیلویی ترکیبی از سبزیجات خشکی ست که علاوه بر افزودن مزه و رایحه اشتها برانگیز به غذا، ارزش غذایی را نیز بالا می برند. این ادویه به ویژه برای رستوران داران محترم مناسب است. زیرا خرید عمده یکی از راه های کاهش هزینه نهایی محصول است. و از آنجاییکه از این ادویه در خوراک های زیادی می توانید بهره ببرید، این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

محتویات ادویه سبزیجات ایتالیایی

این چاشنی از ریحان خشک شده، آویشن خشک، رزماری خشک، مرزنجوش، گشنیز خشک، نعنا خشک، مرزه خشک، و پرک فلفل درست شده است. با نگاهی سریع به ترکیبات این محصول متوجه می شویم که چرا با اضافه شدن به هر غذا و دسری، مزه ای عالی به آن می دهد.

روش استفاده از ادویه سبزیجات ایتالیایی

این ادویه برخلاف نامش تنها برای غذاهای ایتالیایی مناسب نیست. بلکه از آن می توانید در سایر خوراکی ها مانند سالاد، ماست، سیب زمینی توری، خوراک سبزیجات و... نیز استفاده کنید. بسته به نوع غذایتان می توانید آن را پس از آماده شدن روی غذا بریزید یا ادویه را به مایه غذا اضافه کنید. این امر کاملا به ذائقه خودتان بستگی دارد.

ما در دایاسنتر که یک فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی ست، اقدام به بسته بندی و توزیع محصولات برند معتبر پیزارلا پا در داخل کشور کرده ایم. در هر کجای ایران که باشید می توانید با مراجعه به سایت محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و طی هفت الی ده روز تحویل بگیرید. بسته بندی محصولات به صورت بسته های یک و ده کیلویی، و کارتن های بیست و پنج عددی می باشد که بسته به میزان مورد نظرتان می توانید سفارش دهید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو می باشند و شماره مجوز را می توانید داخل سایت مشاهده نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده