ادویه سالاد ایتالیایی پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7679"

مناسب انواع سالاد

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,400 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:240,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولچاشنی سالاد
برندپیزارلا پا pizzarella paa
اصالت کالااصل
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع سالاد
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردطعم دهنده
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
ملاحظاتاین محصول را هم می توانید به صورت ساده به سالاد اضافه کنید و هم می توانید آن را به سس یا چاشنی سالاد افزوده و سپس مصرف نمایید
ترکیباتگیاهان خشک و ادویجات
اطلاعات بیشتر

ادویه سالاد ایتالیایی پیزارلا پا 10 کیلویی، محصولی ست که می تواند کمک مناسبی برای سرآشپزهای حرفه ای باشد. ادویه سالاد ایتالیایی پیزارلا پا 10 کیلویی ترکیبی از موادی ست که چه آن را خالی به سالاد اضافه کنید و چه آن را با سس یا چاشنی سلاد ترکیب و سپس مصرف کنید، مزه ای عالی به سالاد شما می دهد. سالاد جزو پیش غذاهایی ست که هم در منزل و هم در رستوران ها زیاد مصرف می شود. برخی افراد برای کاهش وزن، از سالاد کمک می گیرند. برای تهیه یک سالاد خوشمزه، علاوه بر مواد اولیه و اصلی آن، به یک چاشنی خوشمزه و مناسب نیاز داریم. این چاشنی، ترکیبی از گیاهان خشک و ادویه هایی مانند نمک، فلفل، پدر سیر و پیاز می باشد.

مزایای استفاده از چاشنی سالاد ایتالیایی

این محصول برای انواع سالاد مناسب است. فرقی نمی کند سالاد شیرازی باشد یا سالاد کاهو یا حتی سالادهای بین المللی. از این چاشنی می توانید به آن بیافزایید و از مزه آن لذت ببرید. اگر از سالاد برای کاهش وزن کمک می گیرید، این چاشنی سالاد باعث ایجاد تنوع مزه ای می شود و باعث می شود اشتهای بیشتری برای میل سالاد داشته باشید. همچنین این محصول دارای ماندگاری طولانی است که سبب می شود بتوانید به مدت طولانی آن را نگهداری و مصرف نمایید. بنابراین اگر خانه دار، صاحب رستوران، یا در کار تهیه غذا هستید، این محصول را از دست ندهید.

ما در دایاسنتر که یک فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی ست، اقدام به بسته بندی و توزیع محصولات برند معتبر پیزارلا پا در داخل کشور کرده ایم. در هر کجای ایران که باشید می توانید با مراجعه به سایت محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و طی هفت الی ده روز تحویل بگیرید. بسته بندی محصولات به صورت بسته های یک و ده کیلویی، و کارتن های بیست و پنج عددی می باشد که بسته به میزان مورد نظرتان می توانید سفارش دهید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو می باشند و شماره مجوز را می توانید داخل سایت مشاهده نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده