پودر پنیر سفید مک اند چیز پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7677"

قابل استفاده در پاستا، سس، سوپ

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,400 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:240,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپودر پنیر مک اند چیز
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلپنیر سفید
اصالت کالااصل
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
اطلاعات بیشتر

پودر پنیر سفید مک اند چیز پیزارلا پا 10 کیلویی یک ادویه رستورانی و به نوعی فانتزی محسوب می شود. مک اند چیز غذایی ست که تقریبا تمام افراد و به ویژه کودکان به علاقمند هستند. اگر فردی در خانواده به ماکارونی معمولی علاقه نداشته باشد قطعا به مک اند چیز علاقه نشان خواهد داد. پودر پنیر سفید مک اند چیز پیزارلا پا 10 کیلویی نوعی پنیر فرآوری شده است.

مزایای پودر پنیر مک اند چیز پیزارلا پا

مهمترین مزیت استفاده از این محصول، به راحتی مصرف آن بر می گردد. این چاشنی، تمام مواد مورد نیازتان برای تهیه ک مک اند چیز خوشمزه را داراست و نیازی نیست شما ماده دیگری به آن اضافه کنید. این محصول، مزه ای غنی و لذیذ به غذا شما خواهد بخشید. موضوع دیگر در رابطه با این چاشنی، ماندگاری طولانی آن است که سبب می شود بتوانید به مدت طولانی آن را نگهداری و مصرف نمایید. توجه داشته باشید که از این محصول در غذاهایی مانند سوپ و سس نیز می توانید استفاده کنید. بنابراین اگر خانه دار، صاحب رستوران، یا در کار تهیه غذا هستید، این محصول را از دست ندهید.

ما در دایاسنتر که یک فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی ست، اقدام به بسته بندی و توزیع محصولات برند معتبر پیزارلا پا در داخل کشور کرده ایم. در هر کجای ایران که باشید می توانید با مراجعه به سایت محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و طی هفت الی ده روز تحویل بگیرید. بسته بندی محصولات به صورت بسته های یک و ده کیلویی، و کارتن های بیست و پنج عددی می باشد که بسته به میزان مورد نظرتان می توانید سفارش دهید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو می باشند و شماره مجوز را می توانید داخل سایت مشاهده نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده