ادویه سیب زمینی سرخ کرده پیاز و سبزیجات پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7674"

مناسب انواع سیب زمینی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,400 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:240,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه سیب زمینی سرخ کرده
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلپیاز و سبزیجات
اصالت کالااصل
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع سیب زمینی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردطعم دهنده عالی
طعمپیاز و جعفری
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
ملاحظاتایجاد طعم و رایحه ای جدید و اشتها آور
اطلاعات بیشتر

ادویه سیب زمینی سرخ کرده پیاز و سبزیجات پیزارلا پا 10 کیلویی، محصولی عالی برای ایجاد مزه ای جدید برای غذایی همیشه خوشمزه یعنی سیب زمینی سرخ کرده است. در دنیای پر رقابت امروز، جذب مشتریان جدید و حفظ قدیمی ها از مهمترین ارکان ست. رستوران ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ایجاد تنوع مزه ای حتی در ساده ترین غذاها یکی از روش های جذب مشتری و بالا بردن فروش است. از این رو ادویه سیب زمینی سرخ کرده پیاز و سبزیجات پیزارلا پا 10 کیلویی را به شما پیشنهاد می کنیم. برای استفاده از این ادویه می توانید زمانی که سیب زمینی ها سرخ شدند آن را مانند نمک روی آن بپاشید. ضمن اینکه این محصول قابل استفاده برای سیب زمینی تنوری و گریل شده نیز می باشد.

بسته بندی ده کیلویی این ادویه، آن را به محصولی مناسب جهت استفاده رستورانی بدل کرده است. همانطور که مطلع هستید خرید عمده و مقدار بالای مواد اولیه به کاهش هزینه تولید نهایی منجر می شود. اما موضوعی که می تواند ایجاد نگرانی کند، تاریخ انقضای محصول است. به شما اطمینان می دهیم این محصول تاریخ انقضای مناسبی دارد و نیازی نیست نگران فساد یا از دست رفتن کیفیت آن شوید.

اما مهمترین نکته در این ادویه طریقه نگهداری از آن است شما می توانید این ادویه را در ظرفی دربسته و در محیط خنک کابینت نگهداری کنید و در طولانی مدت از آن استفاده کنید بدون اینکه ذره‌ای بوی این ادویه کم شود اما اگر در ابتدا چند بسته همزمان از این ادویه بسیار خوشمزه برای مصرف طولانی مدت خود تهیه کردید بهتر است که بسته بندی ها را به نوبت باز کنید و پس از آن که یک بسته بندی تمام شد بسته بندی دیگر را باز کنید چرا که خود جنس بسته بندی ها به گونه ای است که اجازه نمی دهد هوای آزاد وارد بسته ادویه شود و رطوبت را از ادویه دور میکند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده