ادویه شاورما پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7635"

مناسب انواع شاورما

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,400 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:240,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه شاورما
برندپیزارلا پا pizzarella paa
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع شاورما
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایرستوران داران محترم
کارکردادویه اصلی شاورما
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
بافتپودر
ملاحظاتبا استفاده از این محصول نیازی به ترکیب ادویه های مختلف ندارید
اطلاعات بیشتر

ادویه شاورما پیزارلا پا 10 کیلویی یکی دیگر از ادویه های خوشمزه این برند محبوب ایتالیایی ست که در مقدار زیاد عرضه شده است. ادویه شاورما پیزارلا پا 10 کیلویی، جزو ادویه های ترکیبی به حساب می آید که هم کمک میکند خوراکی خوشمزه تهیه کنید و هم زحمت محاسبه مقدار ادویه های مصرفی را کم می کند. زیرا تمام مواد اولیه لازم برای این جاشنی، با مقادیر مناسب شان با یکدیگر ترکیب شده اند.

شاورما که نوعی غذای لبنانی ست، در سال های اخیر جایگاه خاصی در میان علاقمندان به خوراک های بین المللی پیدا کرده است. این غذای محبوب امروزه در تقریبا در تمام کشورهای دنیا سرو می شود. دو چیز باعث متمایز شدن این غذا شده است. اول، طرز پخت آن که روی چرخ کباب صورت می گیرد و دوم، ادویه مخصوصی که به گوشت پیش از پخت میزنند.

از آنجاییکه ساندویچ شاورما در کشور ما نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است، رستوران های زیادی اقدام به عرضه آن کرده اند. فروش عمده ادویه جات خدمتی ست از دایاسنتر برای این افراد. زیرا خرید عمده دو هدف را تامین می سازد: مقدار بیشتری ادویه دارید، و قیمت مناسب تری پرداخت می کنید.

روش استفاده از ادویه شاورما پیزارلا پا برای تهیه شاورمای مرغ

ابتدا سینه مرغ را به قطعات کوچک تر برش دهید. پیاز و سپس سیر را رنده کنید و روی آن بریزید. در ظرفی دیگر ماست یونانی، آب لیموی تازه، و ادویه شاورما را مخلوط کنید و این مخلوط را به مرغ ها بیافزایید. روی مواد سلفون بکشید و برای مدت 2 ساعت درون یخچال قرار دهید. پس از دو ساعت، مرغ ها را درون تابه ای که روغن آن داغ شده است سرخ کنید. این غذا را با توجه به ذائقه تان می توانید با ترشی، خیارشور، گوجه فرنگی، سیب زمینی و انواع نان میل کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده