ادویه مرینیت مرغ سوخاری نرمال پیزارلا پا 10 کیلویی نمایش بزرگتر

ادویه مرینیت مرغ سوخاری نرمال پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7633"

دارای تاریخ مصرف مناسب

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,400 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:240,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه مرینیت
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلنرمال
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع سوخاری
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایمرغ، ماهی، میگو
کارکردطعم دهنده
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
بافتپودر
ملاحظاتمقرون به صرفه
نسبت ترکیببه ازای هر 1 کیلوگرم مرغ، 25 گرم ادویه اضافه کنید
اطلاعات بیشتر

ادویه مرینیت مرغ سوخاری نرمال پیزارلا پا 10 کیلویی، با داشتن مواد و ادویه جات لازم جهت مزه دار کردن انواع سوخاری، کمک زیادی به شما در تهیه این غذای خوشمزه خواهد کرد. زمانی که از ادویه مرینیت مرغ سوخاری نرمال پیزارلا پا 10 کیلویی استفاده می کنید نیازی نیست نگران مقدار ادویه جات مورد نظر مانند نمک و فلفل باشید. زیرا در این محصول مقدار مناسب از هر ادویه به طور دقیق محاسبه شده است.

چرا ادویه مرینیت پیزارلا پا 10 کیلویی؟

چون نه تنها این محصول مزه ای عالی به غذای شما می دهد، بلکه از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. برای استفاده از این ادویه باید به ازای هر یک کیلوگرم مرغ، 25 گرم از ادویه را مصرف کنید. بنابراین یک بسته 10 کیلویی از این محصول یعنی شما برای مدت طولانی چاشنی مورد نیازتان برای مزه دار کردن انواع مرغ و جوجه را خواهید داشت. اگر صاحب رستوران یا مشاغل مربوط به تهیه غذا باشید، از اهمیت نگهداری همیشگی ادویه مطلع هستید. خرید عمده ادویه راهی ست هم برای اینکه خیال تان راحت باشد که چاشنی مورد نیاز در دسترستان است و هم کمک می کند مقدار بیشتری از محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کنید. در ضمن از این ادویه برای مزه دار کردن غذاهای دریایی مانند میگو و ماهی نیز می توانید استفاده کنید.

برای تهیه این محصول و سایر ادویه جات مورد نیازتان می توانید به سایت دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، مراجعه و محصول مورد نظرتان را سفارش بدهید. این محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی هستند که می توانید داخل سایت مشاهده نمایید. تاریخ انقضای مناسب این محصولات نیز به شما اجازه می دهد با خیال راحت بتوانید آنها را به مدت طولانی نگهداری و مصرف نمایید بی آنکه نگران فساد و از دست رفتن کیفیت آنها شوید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده