سس خردل دیژون رمیا 850 گرم نمایش بزرگتر

سس خردل دیژون رمیا 850 گرم

"DC7201"

تند و خوشمزه

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

خروج

پرداخت شما:0 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولسس خردل
برندرمیا remia
کشور مبدا برندهلند
کشور سازندههلند
حجم850 گرم
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
مناسب برایانواع ساندویچ
طعمنسبتا تند
اطلاعات بیشتر

سس خردل دیژون رمیا 850 گرم یک چاشنی محبوب به ویژه برای علاقمندان به مزه تند است. سس خردل دیژون رمیا جزء محبوب ترین و معتبر ترین سس های خردل موجود در بازار است. این سس از بهترین دانه های خردل به همراه آب، نمک، آبلیمو و ادویه جات خاص تهیه می شود و کیفیت مطلوبی دارد. معمولا سس خردل با غذا به ویژه فست فود مصرف می شود. اما خوب است بدانید این سس خوشمزه علاوه بر مزه بی نظیری که به غذا می دهد سرشار از خاصیت هم است. دانه خردل طبعی گرم و خشک دارد و به دلیل داشتن ترکیبات گوگردی، یک ضد عفونی کننده به حساب می آید. اگر سس خردل را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید می توانید از خواص آن مانند داشتن کلسیم، منگنز، اسیدهای چرب امگا 3، آهن، روی، پروتئین و فیبر خوراکی بهره مند شوید.

آیا سس خردل چاق کننده است

به طور کلی سس خردل به دو صورت تهیه می شود. نوع اول آن از ترکیب دانه خردل با سرکه، روغن زیتون، سیر و فلفل تهیه می شود و به نوعی سسی رژیمی به حساب می آید. نوع دوم آن ترکیبی از پودر خردل، تخم مرغ و روغن است. به هر صورت این سس آن قدر خاصیت دارد که خیلی درگیر موضوع رژیمی و غیر رژیمی بودن آن نشویم. البته بهتر است در مصرف آن، میانه را نیز نگه داریم. زیرا طبع گرم آن برای افرادی که مزاجی گرم دارند ممکن است در صورت مصرف زیاد، ایجاد مشکل کند.

موارد مصرف سس خردل دیژون رمیا 850 گرم

این سس معمولا به عنوان چاشنی انواع ساندویچ به ویژه هات داگ، سایر فست فودها، سالاد، تن ماهی و تخم مرغ استفاده می شود. البته توجه داشته باشید برخی افراد به خردل حساسیت دارند. بنابراین پیش از مصرف از عدم آلرژی نسبت به این ماده غذایی مطمئن شوید. سس خردل دارای خواص درمانی نیز هست. یکی از کاربردهای جالب آن که ممکن است از آن بی خبر باشید، مقابله با مسمومیت است. می توانید در صورت مصرف اشتباهی ماده مسموم، از سس خردل برای تحریک معده و ایجاد حالت تهوع استفاده کنید. سس خردل می تواند عصب های دهان تان را تحریک کند و در نتیجه عصب هایی که سبب گرفتگی شده اند را تحت تاثیر قرار دهد. غیر از این به این دلیل که خردل، منبع خوبی از پتاسیم و کلسیم است، می تواند از گرفتگی عضلات جلوگیری کرده یا آن را رفع کند. سس خردل یکی از راه های آسان و سریع برای برطرف کردن بوی بد دهان است. هر زمان که لازم بود و به مسواک و دهانشویه و حتی آدامس دسترسی نداشتید می توانید از این سس برای برطرف کردن بوی بد دهان استفاده کنید. کافیست یک قاشق چایخوری سس خردل را به دهان بگذارید و به مدت یک دقیقه در دهان بچرخانید و سپس تف کنید یا آن را بخورید و در نهایت دهانتان را آب بکشید. برای نگهداری سس خردل دیژون رمیا تنها کافیست آن را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم قرار دهید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات