سس تاباسکو قرمز

A08HO383

فوق العاده تند و خوشمزه با درجه تندی 2500 الی 5000 اسکویل !!!

جزییات بیشتر

محصول مجود نیست
کالاهای مشابه را دیدن فرمایید

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,280 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:128,000 تومان

افزودن به سبد


محصولات بازدید شده

مشخصات
عنوان محصولسس فلفل
برندتاباسکو tabasco
مدلفلفل قرمز
اصالتاورجینال
رایحهتند
کشور مبدا برندآمریکا
کشور سازندهآمریکا
حجم148 میل
قابل استفاده درانواع سس و چاشنی
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز۳۴۵۳۶۵۴۶۳
مناسب برایعلاقمندان به مزه تند
طعمتند
ملاحظاتمیزان تندی 2500 تا 500 اسکویل
اطلاعات بیشتر

سس تاباسکو قرمز TABASCO PEPPER SAUCE

فوق العاده تند و خوشمزه با درجه تندی 2500 الی 5000 اسکویل !!!



‌سس فلفل قرمز تاباسکو،سسی با طعم دودی و تند مناسب برای کباب، باربیکیو ، گوشت استیکی، مرغ، همبرگر، چیزبرگر، سالاد سیب‌زمینی و لوبیای پخته و ساندویچ است.
تاباسکو یک سس تند است که از فلفل تاباسکو، سرکه و نمک تهیه می شود، که طعمی تند و ادویه دارد و توسط شرکت آمریکایی مکلهنی تولید می گردد. سس تاباسکو اولین بار در سال 1868 توسط شخصی به نام ادموند مکلهنی که در ایالت مریلند آمریکا به دنیا آمده بود و قبلا یک بانکدار بود و در سال 1840 به ایالت لوئیزیانا نقل مکان کرده بود تولید شد. او در ابتدا سس تولید شده خود را در شیشه های ادکلن مصرف شده به دوستان و فامیل خود عرضه کرد.پس از مرگ ادموند در سال 1890 پسر ان او  کار پدر خود را در دست گرفتند و آن را مدرن کردند و گسترش داندو نهایتا پس از او پل مکلهنی مدیریت شرکت را در دست گرفت و همچنان رئیس این شرکت است.
طبق سنت شرکت مکلهنی فلفل ها با دست چیده می شوند و میزان رسیده بودن و قرمزی آنها توسط کارگران با یک ورقه قرمز رنگ که به عنوان شاخص از آن استفاده می شود ،مقایسه شده و سپس چیده می شوند و فلفل هایی که رنگ آنها با رنگ شاخص یکی نباشد چیده نمی شوند تا بیشتر رسیده و قرمزتر شوند.
برند سس فلفل تاباسکو در بیش از 168 کشور جهان به فروش میرسد و به 22 زبان دنیا بسته بندی می شود.
از نظر تندی سس تاباسکو اصل که از فلفل تاباسکو تهیه می شود بین 2500 تا 5000 SHU (واحد تندی) تندی دارد.
شرکت مکلهنی محصولات دیگری نیز تولید می کند که در آنها از تاباسکو استفاده شده و تحت همین برند عرضه می شوند که شامل: پاپ کرن، آجیل، زیتون، مایونز، خردل، سس استیک، سس سویا، سس تریاکی، سس باربکیو، سس چیلی و بلادی مری میکس می شوند. همچنین این شرکت به شرکت های دیگر تولید کننده محصولات غذایی که از تاباسکو استفاده می کنند اجازه داده تا برند تاباسکو را نیز بر روی محصولات درج کنند ( به این عمل کو-برندینگ گفته می شود) که از نمونه آنها می توان به اسنک اسلیم جیم، نوعی از کچاپ هاینز، سس استیک A1، خردل پلوچمان و چیپس سیب زمینی زاپ اشاره کرد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات