پودر پنیر چدار پیزارلا پا

"DC6752"

pizzarella paa cheddar cheese powder

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,390 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

قیمـت:146,000 تومان

تخفیف:7,000 تومان


پرداخت شما:139,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپودر پنیر
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلچدار
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجم500 گرم
قابل استفاده درانواع سس و غذا
تاریخ مصرف1 سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
اطلاعات بیشتر

پودر پنیر چدار پیتزارلا پا یک محصول فوق العاده از این برند بسیار معتبر میباشد که  توانسته بسیار محبوب شده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کند پنیر خصوصاً پنیر چدار زرد رنگ بی نهایت خوشمزه است و در هر غذایی که از آن استفاده کنی آن غذا را بسیار لذیذ تر و خوشمزه تر می کند معمولاً این پودر پنیر چدار پیزارلا پا برای غذاهای فست فود استفاده می شود مثلاً شما می‌توانید این پودر خوش عطر و بو را روی سیب زمینی سرخ کرده داغ بریزید و یا برای مک اند چیز و یا در لابلای لایه‌های لازانیا از آن استفاده کنید و از مزه فوق‌العاده آن لذت ببرید همچنین شما می‌توانید برای روی پیتزا و انواع غذاهایی که در فر پخته می شوند و یا غذاهایی که می خواهید کمی حالت کشسانی پنیری داشته باشند و طعم پنیر تازه داشته باشند از این محصول استفاده کنید.

روش استفاده از پودر پنیر چدار

این محصول را هم می توانید به صورت پودر و هم محلول در آب مصرف کنید. برای استفاده به صورت پودر نیز می توانید در هنگام تهیه غذا یا سس آن را به مواد اضافه کنید هم می توانید آن را پس از آماده شدن غذایتان مانند نمک روی آن بپاشید و از مزه و رایحه آن لذت ببرید. ترکیب این پودر پنیر با سایر موا غذایی باعث ایجاد تغییر در رنگ غذا نمی شود پس با خیال راحت از آن استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که پنیر چدار زرد جزو پنیرهای پر چرب محسوب می شود و کالری بالایی دارد. بنابراین بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید.

طریقه نگهداری از پودر پنیر چدار زرد پیزارلا پا چگونه است ؟

طریقه نگهداری از این محصول بسیار ساده است از آنجایی که این محصول یک پودر خشک می باشد در صورتی که با رطوبت تماس نداشته باشد و در جایی قرار بگیرد که به دور از دسترس حشرات موذی باشد هیچ گونه مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد به همین دلیل است که اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن از این پودر پنیر نگهداری کنید تا بتوانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید بهتر است که حتماً دقت داشته باشید پس از هر بار استفاده در بسته بندی کاملا بسته شود و حداقل امکان در یک ظرف در دار گذاشته شود و در غیر این صورت اگر ظرف مناسبی نداشتید بسته بندی را محکم ببندید و آن را داخل یک پلاستیک فریزری گذاشته و گره بزنید و مشما را داخل فریزر بگذارید این کار به شما کمک می کند که هم بتوانید در طولانی مدت از این پنیر استفاده کنید و هم اینکه هیچگونه مشکلی از قبیل فاسد شدن و یا گرفتن بوی بد فریزر و سایر مواد غذایی را نداشته باشد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده