مقایسه موکاپات و اسپرسو ساز دستگاهی

بدون نظر
امتیاز: 0

دستگه های اسپرسوساز مدرن قهوه را با فشار 8 الی 10 بار تهیه می کنند که این 5 تا 10 برابر فشاریست که موکاپات اسپرسوساز برای تهیه عصاره قهوه وارد می آورد. اما در مورد قدرت و میزان کافئین باید بگوییم که بله اسپرسویی که با موکاپات تهیه می شود به همان قدرت قهوه ای است که با دستگاه اسپرسوساز تهیه می شود.

چرا گاهی قهوه دمی در موکاپات بد طعم می شود؟

کیفیت و طعم قهوه به جز وسیله تهیه آن به خود دان یا پودر قهوه بستگی دارد. اگر از قهوه تازه بو داده و ممتاز استفاده کرده اید و باز هم نتیجه قهوه ای سوخته و بد طعم شده است باید زمان و درجه حرارت دم کردن قهوه را اندکی کاهش دهید. و مطمئن شوید که قهوه شما به خوبی آسیاب شده باشد.

برای کاهش زمان تهیه قهوه چه کار می توانیم انجام بدهیم؟

در کل تهیه قهوه چه برای یک نفر و چه برای تعداد زیاد فرآیند زیاد زمان بری نیست اما اگر عجله دارید می توانید از آب گرم بری تهیه قهوه استفاده کنید. این طوری به اندازه چند دقیقه در وقت شما صرفه جویی می شود.

آیا قهوه ای که با موکاپات اسپرسوساز گازی تهیه می شود کرما دارد؟

به صورت کلی بله البته در نظر داشته باشید که کرما به نوع دان قهوه هم بستگی دارد و نه تنها به دستگاهی که با آن قهوه تهیه می شود.

جنس موکاپات اسپرسوساز از چیست؟

به طور کلی موکاپات ها از استیل، شیشه و آلیاژ آلومینیوم ساخته می شوند که باعث می شود محصول نهایی یک موکاپات زیبا و سبک باشد که در همه جا از منزل و کافی شاپ گرفته تا در مسافرت و کمپین قهوه شما به راه باشد.

نوشتن نظر*