ادویه ماهی پیزارلا پا 10 کیلویی نمایش بزرگتر

ادویه ماهی پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7638"

مناسب انواع غذاهای دریایی

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,400 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:240,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه سی فود
برندپیزارلا پا pizzarella paa
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع ماهی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایانواع غذاهای دریایی
کارکردطعم دهنده
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
بافتپودر
ملاحظاتبرطرف کننده بوی زهم ماهی، تعدیل کننده طبع سرد غذاهای دریایی
اطلاعات بیشتر

ادویه ماهی پیزارلا پا 10 کیلویی همانطور که از اسمش پیداست، یک چاشنی مخصوص غذاهای دریایی مانند میگو و ماهی می باشد. درست کردن ماهی قلق خاص خود را دارد. استفاده از ادویه مخصوص یکی از این قلق هاست. پزشکان توصیه می کنند که برای حفظ سلامت قلب و عروق در هفته دست کم دو بار ماهی میل کنید. ما نیز توصیه می کنیم برای اینکه ماهی تان خوشمزه شود از ادویه مخصوص استفاده کنید و برای اینکه ادویه تان زود تمام نشود، ادویه ماهی پیزارلا پا 10 کیلویی را تهیه کنید.

چرا ماهی بخوریم؟

چون این ماده غذایی سرشار از امگا 3 است. یعنی همان ماده ای که برای تقویت سیستم ایمنی بدن نیاز داریم. همچنین روغن ماهی تاثیر به سزایی در کاهش علائم افسردگی دارد. همچنین غذاهای دریایی منبعی غنی از املاح و مواد معدنی مانند ید، سلنیم، آهن، کلسیم و منیزیم است. کم کاری تیروئید که به دلیل مصرف نمک های تصفیه شده تبدیل به یک بیماری بسیار شایع شده است، در افرادی که به طور مرتب ماهی مصرف می کنند، اتفاق نمی افتد که این امر به دلیل میزان بالای ید در این ماده غذایی است.

چرا از ادویه ماهی استفاده کنیم؟

گفتیم که چرا مصرف ماهی برای سلامتی مهم است اما افراد زیادی مزه و بوی ماهی را دوست ندارند. استفاده از ادویه مناسب کمک می کند تا خوراکی باب میل آنها تهیه کنیم. استفاده از ادویه مخصوص غذاهای دریایی هم مزه ای عالی به غذا می دهد و هم بوی زهم ناخوشایند و آزاردهنده ماهی و میگو را برطرف می سازد. علاوه بر آن ترکیبات به کار رفته در این محصول، سردی طبع گوشت ماهی را نیز تعدیل می سازد و مانع از ایجاد مشکلات گوارشی برای افرادی می شود که طبعی سرد دارند و ممکن است مصرف ماهی اذیت شان کند.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده