پودر کپسایسین پیزارلا پا 10 کیلویی نمایش بزرگتر

پودر فلفل کپسایسین پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7636"

تند و خوشمزه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,750 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:275,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپودر کپسایسین
برندپیزارلا پا pizzarella paa
حاوی ویتامینبله
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایمصرف خوراکی و درمانی
کارکردطعم دهنده
طعمبسیار تند
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
بافتپودر
ملاحظاتدارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهاب
ترکیباتپودر فلفل کپسیکام
اطلاعات بیشتر

پودر فلفل کپسایسین پیزارلا پا 10 کیلویی ادویه ای تند و خوشمزه با خواص بی نظیر برای سلامتی است. اگر به طب سنتی و استفاده از مواد طبیعی برای درمان بیماری ها علاقمند هستید، پیشنهاد ما به شما پودر فلفل کپسایسین پیزارلا پا 10 کیلویی است.

پودر کپسایسین چیست؟

کپسایسین در واقع همان عامل تندی فلفل قرمز است که در دانه ها و پوست فلفل قرمز وجود دارد. ماده ای با خاصیت آنتی اکسیدانی که علاوه بر مصرف به صورت ادویه درون غذا، قابل استفاده به صورت موضعی می باشد. یعنی چه شما به غذاهای تند علاقه داشته باشید و چه از درد آرتروز و التهاب مفاصل رنج ببرید، ادویه کپسایسین می تواند به شما کمک کند. به همین خاطر خرید عمده این ادویه را به شما توصیه می کنیم. زیرا با خرید بسته های 10 کیلویی از آن تا مدت ها می توانید آن را برای مقاصد خوراکی و درمانی مورد مصرف قرار بدهید. نگران فاسد شدن آن نیز نباشید. زیرا این محصول حداقل دو سال تاریخ مصرف دارد و نیازی نیست نگران فساد یا از دست رفتن کیفیت آن باشید. کافیست بسته را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم نگهداری کنید و هر بار به میزان مصرف تان از آن بردارید. همچنین خرید عمده و بسته های بزرگ سبب می شود تا مقدار بیشتری ادویه را با قیمت مناسب تری دریافت نمایید.

خرید پودر کپسایسین پیزارلا پا

این محصول را می توانید از سایت دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی، سفارش دهید. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی هستند که می توانید داخل سایت مشاهده نمایید. در هر کجای کشور که باشید می توانید ادویه جات مورد نظرتان را به صورت خرد یا عمده سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده