ادویه جوجه کباب مکزیکی تند پیزارلا پا 10 کیلویی نمایش بزرگتر

ادویه جوجه کباب مکزیکی تند پیزارلا پا 10 کیلویی

"DC7634"

مناسب غذاهای تند

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 2,400 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:240,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولادویه مرغ
برندپیزارلا پا pizzarella paa
مدلمکزیکی تند
کشور مبدا برندایتالیا
بسته بندی شده درایران
حجمحداقل میزان سفارش 30 کیلوگرم (3 پاکت 10کیلویی)
وزنهر کیسه 10 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف2سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
مناسب برایمرغ و جوجه کباب
کارکردطعم دهنده
طعمتند
ارسالحداقل زمان آماده سازی تا ارسال 1هفته الی 10 روز
بافتپودر
ملاحظاتمناسب تهیه تاکو
نسبت ترکیببه ازای هر 1 کیلوگرم مرغ، 25 گرم ادویه اضافه کنید
اطلاعات بیشتر

ادویه جوجه کباب مکزیکی تند پیزارلا پا 10 کیلویی، حاوی موادی ست که طعم یک غذای مکزیکی را برای شما تداعی می کند. اگر از علاقمندان به غذاهای تند و بین المللی باشید، قطعا نام تاکوی مرغ به گوش تان خورده است. تاکو مرغ، غذایی خوشمزه و پر طرفدار است که طرز تهیه آسانی نیز دارد. با استفاده از ادویه جوجه کباب مکزیکی تند پیزارلا پا 10 کیلویی به راحتی می توانید این خوراک خوشمزه را در منزل تهیه کنید. یا اگر صاحب مشاغل رستورانی هستید، با این محصول نیازی نیست خودتان به دنبال اندازه گیری دقیق مواد و ادویه های مختلف برای تهیه یک مرغ تند و خوشمزه مکزیکی باشید. در ضمن با اینکه این ادویه نام مکزیکی را بر خود دارد اما برای غذاهای دیگر مانند اسپانیایی و هندی و حتی ایرانی مناسب است. در واقع هر غذایی را که بخواهید با مرغ تند درست کنید می توانید از این ادویه استفاده کنید.

چرا ادویه مکزیکی پیزارلا پا 10 کیلویی؟

از آنجاییکه خرید عمده مواد اولیه یکی از راه های کاهش هزینه تولید نهایی است، پیزارلا پا اقدام به تولید بسته های 10 کیلویی از محصولات خود کرده تا کار را برای افرادی که در کسب و کار تهیه غذا هستند، راحت کند. این محصول هم مزه غذای شما را بهتر می کند و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. برای استفاده از این ادویه باید به ازای هر یک کیلوگرم مرغ، 25 گرم از ادویه را مصرف کنید. بنابراین یک بسته 10 کیلویی از این محصول یعنی شما برای مدت طولانی چاشنی مورد نیازتان برای مزه دار کردن انواع مرغ و جوجه را خواهید داشت.

دایاسنتر، پخش کننده محصولات برند ایتالیایی پیزارلا پا در ایران، اقدام به فروش محصولات این برند معتبر به صورت خرد و عمده در داخل کشور کرده است. تمامی محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و شماره مجوزی هستند که می توانید داخل سایت مشاهده نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده