نمک دریا گیزیا کارتن 8 عددی نمایش بزرگتر

نمک دریا گیزیا کارتن 8 عددی

"DC7688"

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 990 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:99,000 تومان

گیزیا gizzia


مشخصات
عنوان محصولنمک دریا
برندگیزیا gizzia
مدلید دار
تعداد در بسته8
کشور مبدا برندترکیه
بسته بندی شده درایران
وزنهر بسته 1/5 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز56/22403
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردخوراکی
طعمشور
ترکیباتنمک دریا
اطلاعات بیشتر

نمک دریا گیزیا کارتن 8 عددی یک ادویه خوراکی ست که البته کاربردهای آرایشی و بهداشتی نیز دارد. نمک، پر مصرف ترین ادویه در دنیاست. تقریبا هیچ فرهنگ غذایی وجود ندارد که در آن از نمک استفاده نشود. نمک دریا یکی از انواع نمک است که از تبخیر آب دریا به دست می آید. این چاشنی به دو صورت تهیه می شود:

  • روش سنتی؛ که در آن ابتدا آب دریا را در استخرهای کم عمق و بزرگ جمع آوری کرده و سپس با تابش نور خورشید و گرمای هوا به تدریج تبخیر شده و نمک باقی می ماند.
  • روش صنعتی؛ که در آن از روش های حرارتی و خلا برای تبخیر سریعتر آب دریا و استخراج نمک استفاده می شود.

اگر صاحب رستوران یا سایر مشاغل مرتبط ب مواد غذایی مانند عطاری یا فروشگاه مواد غذایی باشید، از اهمیت خرید عمده ادویه اطلاع دارید. این کار سبب می شود محصول مورد نظرتان را با قیمت مناسب تری تهیه نمایید. نمک دریا گیزیا کارتن 8 عددی حاوی ده بسته یک و نیم کیلویی از این نمک است که همان طور که در بالا اشاره کردیم هم برای مصارف خوراکی مناسب است و هم برای کاربردهای آرایشی و بهداشتی.

این نمک حاوی ید است. کمبود ید عامل اصلی مشکلات مربوط به تیروئید مانند کم کاری تیروئید می باشد. این بیماری شایع سبب شده تا میلیون ها نفر در سراسر دنیا مجبور به استفاده از دارو برای رفع این بیماری باشند. با افزودن مقدار مناسب ید به رژیم غذایی روزانه می توان از این مشکل جلوگیری کرد.

دایاسنتر، فروشگاه اینترنتی ادویه جات خارجی، این ادویه و سایر محصولات مشابه از برندهای معتبر را به صورت خرد و عمده عرضه می کند. در هر کجای کشور که باشید می توانید محصول مورد نظرتان را به هر مقدار که نیاز داشتید سفارش بدهید و طی یک هفته الی ده روز در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده