پودر انبه پیزارلا پا کارتن 25 عددی نمایش بزرگتر

پودر سس انبه پیزارلا پا کارتن 25 عددی

"DC7685"

خوش رنگ وخوش مزه

جزییات بیشتر

با خرید حداقل 1 عدد از این محصول، مقدار 1,190 تومان پاداش باشگاه مشتریان دریافت خواهید کرد.
خروج

پرداخت شما:119,000 تومان

پیزارلا پا pizzarella paa


مشخصات
عنوان محصولپودر سس انبه
برندپیزارلا پا pizzarella paa
اصالت کالااصل
رایحهدارد
حاوی ویتامینبله
تعداد در بسته25 عدد
کشور مبدا برندایتالیا
کشور سازندهایران
بسته بندی شده درایران
وزن1 کیلوگرم
قابل استفاده درانواع غذاهای ایرانی و فرنگی
تاریخ مصرف1سال
صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو
شماره مجوز2671/ظ/34
نوع تصویر محصولعکاسی شده در آتلیه دایاسنتر
کارکردتهیه سس
ملاحظاتمناسب استفاده در انواع خوراکی و نوشیدنی
ترکیباتپودر انبه، نمک و...
اطلاعات بیشتر

پودر سس انبه پیزارلا پا کارتن 25 عددی یک چاشنی خوش رنگ و خوش بوست که رنگ زیبایی نیز به خوراک های شما می دهد. پودر انبه یک طعم دهنده میوه ای ست که از انبه های نرسیده و سبز تهیه می شود. برای تهیه این چاشنی، انبه های کال را حلقه حلقه و سپس با دستگاه میوه خشک کن یا زیر نور خورشید خشک می کنند و سپس میوه خشک شده را آسیاب می کنند تا به شکل پودر دربیاید.

موضوعی که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید این است که پودر انبه و ادویه انبه دو محصول کاملا مجزا هستند؛ پودر انبه محصولی خالص است و از میوه انبه تهیه می شود در حالیکه ادویه انبه که به اسم امچوور هم شناخته می شود، ترکیبی از پودر انبه به علاوه ادویه های مختلف است.

پودر انبه در خوراک ها و نوشیدنی های مختلف مانند انواع سوپ، خورش، دسر، کیک و کباب، اسموتی، میلک شیک و نوشیدنی های خنک، و دسرهایی مانند ماست میوه ای، فالوده و یخ در بهشت کاربرد دارد. همچنین می توانید آن را به سس ها و چاشنی ها، و مواد مرینیت مرغ و گوشت اضافه کنید.

به دلیل کاربردهای زیاد این چاشنی خوشمزه، پودر سس انبه پیزارلا پا کارتن 25 عددی را به شما پیشنهاد می دهیم. زیرا همان طور که می دانید خرید عمده مواد اولیه، یکی از راه های کاهش هزینه نهایی محصول است. به همین خاطر اگر صاحب رستوران یا مشغلی هستید که با مواد غذایی سرو کار دارند، این محصول کاملا مناسب شماست. هر کارتن از این محصول، حاوی بیست و پنج عدد بسته یک کیلوگرمی پودر انبه می باشد که تا مدت ها خیال شما را بابت پودر انبه مورد نیازتان راحت می کند. تاریخ انقضای مناسب و حداقل یک ساله نیز این امکان را به شما می دهد که بتوانید بدون نگرانی بابت فساد یا از دست رفتن کیفیت، این چاشنی را نگهداری و مصرف نمایید.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نظرات

محصولات بازدید شده